مسابقه بر بام شارژ، قوانین و مقررات

مسابقه بر بام شارژ

به منظور جذب ایده‌های خلاقانه همکاران شرکت‌های هلدینگ داده ورزی سداد "سداد، فارس و شرکت پارس تکنولوژی سداد" در حوزه فروش شارژ و با هدف افزایش میزان فروش (B2B و B2C) و هم چنین افزایش سهم بازار، مسابقه‌ای با عنوان بر بام شارژ توسط معاونت توسعه کسب و کار شرکت داده ورزی سداد برگزار می‌شود.

محورهای مسابقه

ایده‌ها و طرح ها می‌توانند در یک یا چند قالب‌ زیر ارائه شوند. همچنین ایده‌های ارائه شده می‌توانند تلفیقی از همه موارد نیز باشند.

  • ایده یا طرح کسب و کاری
  • ایده یا طرح گیمیفیکیشن
  • ایده یا طرح بازاریابی، پروموشن و یا مشوق‌های خلاقانه
  • ایده یا طرح یک محصول نرم افزاری جدید یا افزودن قابلیت جدید به نرم افزارهای موجود نظیر بام، جیبام و غیره
  • سایر موارد

جایز مسابقه

  • نفر اول، کارت هدیه 30 میلیون ریالی
  • نفر دوم، کارت هدیه 20 میلیون ریالی
  • نفر سوم، کارت هدیه 10 میلیون ریالی
  • اهدای جایزه نفیس به نفر اول در صورت اجرای موفق طرح

زمانبندی طرح

  • آخرین مهلت دریافت ایده‌ها: 1 مرداد ماه «تا ساعت 23:59»
  • بررسی و اعلام نتایج: 6 مرداد ماه
  • اهدای جوایز: 10 مرداد ماه

کلیات و قوانین شارژ

فروش خدمات شارژ و بسته اینترنتی از جمله خدمات جذاب و پردرآمد شرکت‌های بانکی و شرکت‌های حوزه پرداخت است به گونه‌ای که طبق آمارهای دریافتی در سال 1399 میزان فروش شارژ و بسته اینترنتی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل حدود23000 میلیارد تومان بوده است. شرکت داده ورزی سداد نیز طی چند سال گذشته فروش شارژ و بسته اینترنتی از طریق اپ‌های مختلف را در دستور کار خود قرارداده و طرح های مختلفی را در ارتباط با این موضوع عملیاتی کرده است اما هنوز با سایر رقبا فاصله زیادی دارد. با توجه به جذابیت بازار فروش شارژ در صدد هستیم تا رویدادی تحت عنوان بر بام شارژ برگزار کنیم تا با بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه شما عزیزان، شاهد رشد و سودآوری این حوزه درآمدی و ارتقا جایگاه شرکت در بازار باشیم.

در ادامه برای اطلاع بیشتر شما عزیزان از ساز‌و‌کار فروش شارژ در شرکت، جزئیاتی مانند انواع شارژ، مسیرهای فروش شارژ، محل تامین شارژ و انواع مشتریان شارژ به اختصار معرفی می‌شوند.

انواع شارژ

  • شارژ مستقیم
    به وسیله این سرویس با وارد کردن شماره موبایل می‌توان از یکی از مسیرهای موجود اقدام به شارژ سیمکارت نمود.
    • شارژ خودکار
      این شارژ در واقع نوعی شارژ مستقیم است که با مکانیزمی متفاوت ارائه می‌گردد. افراد با دارا بودن حساب بانک ملی، با وارد کردن اطلاعات خود در سایت شارژ خودکار (charge.bmi.ir) و یا سامانه بام، امکان فعال کردن این خدمت را دارند. به این صورت افراد این امکان را خواهند داشت با یک بار فعال‌سازی خدمت، در صورت رسیدن به آستانه تعیین شده مجددشارژ شوند.
  • پین شارژ
    کد 16 رقمی است که به‌وسیله خرید از یکی از مسیرهای فروش می‌توان اقدام به شارژ سیمکارت کرد.
  • بسته اینترنت

مسیرهای فروش شارژ

  • بام
  • iOS بام (حساب)
  • android بام (حساب)
  • Web بام (حساب)
  • خودپرداز (شتاب)
  • سایت بانک ملی (شاپرک)
  • سایت شارژ خودکار charge.bmi.ir (شتاب)
  • اپلیکیشن بله (شاپرک)
  • کیوسک (شتاب)
  • موبایل بانک (شتاب)

منابع تأمین شارژ

  • ایرانسل (اپراتور)
  • همراه اول (اپراتور)
  • رایتل (اپراتور)
  • تالیا (اپراتور)
  • باز فروشنده‌ها (Reseller)

انواع مشتریان شارژ

  • مصرف کننده نهایی
  • مشتریان شرکتی و سازمانی برای فروش به کارمندان یا مشتریان نهایی
  • بازفروشنده‌ها (Reseller)
منتظر ایده ها و طرح های نوآورانه شما هستیم.
معاونت کسب و کار شرکت داده ورزی سداد