راهنمای بخش ارتباط با مدیر عامل

راهنمای بخش ارتباط با مدیر عامل
راهنمای بخش ارتباط با مدیر عامل

 

امام صادق علیه السّلام فرمودند: أَحَبُّ إِخْوَانِی إِلَیَّ مَنْ أَهْدَى إِلَیَّ عُیُوبِی؛
محبوب ترین برادرانم در نزد من کسى است که عیوبم را به من هدیه کند «یعنى خیرخواهانه، آنها را یاد آورى کند» اصول کافی، ترجمه کمره ای، ج 6، ص ۴۹۳

«ضرورت مشارکت تمام ذی نفعان در سازمان‌های امروزی مانند هوای تنفسی برای یک موجود زنده است» نیروی انسانی به لحاظ برخورداری از قدرت اندیشه، خلاقیت و نوآوری بزرگترین دارایی هر سازمانی محسوب می‌شود، چرا که هر گونه بهبود و پیشرفت در سیستم‌های فنی و سازمانی توسط نیروی انسانی صورت می‌گیرد.

این نیروی انسانی شامل تمام کسانی می شود که به نحوی با سازمان سر و کار دارند اعم از: مشتریان و کارکنان

نکات قابل توجه در ارائه انتقاد/پیشنهاد

  • تشریح کامل وضعیت انتقادی/پیشنهادی، تکمیل مشخصات شخصی به صورت کامل
  • ارائه راهکارهای عملی و اجرایی
  • ارائه دلایل منطقی برای تغییر وضعیت فعلی
  • برآورد کلی "هزینه - فایده" وضعیت پیشنهادی
  • ذکر منبع و روش اجرایی در صورتی که پیشنهاد از سایر بانک‌ها یا موسسات مشابه اقتباس شده باشد
  • تفکیک انتقادها/پیشنهادها و ارایه هر عنوان انتقاد/پیشنهاد در یک فرم مجزا
  • انتخاب عنوان انتقاد/پیشنهاد به گونه‌ای که واضح، روشن و دقیق باشد و با انتقاد/پیشنهاد همخوانی داشته باشد

سوالات متداول ثبت فرم

  • آیا اطلاعات من در سامانه ذخیره خواهد شد؟

    خیر، هیچ گونه اطلاعاتی از شما در فرم درخواست ثبت نخواهد شد. با این حال شما می‌توانید هنگام ثبت درخواست، اطلاعات تماس خود را در بخش مربوطه وارد نمایید.

  • از اطلاعات درخواست من چگونه محافظت می‌شود؟

    کلیه درخواست‌های شما به صورت محرمانه و رمزگذاری شده «با کلید انحصاری تولید شده برای درخواست شما» ذخیره شده تا از دسترسی غیر مجاز به آنها جلوگیری گردد.

  • کد پیگیری درخواست خود را گم کرده‌ام. روش بازیابی کد به چه صورت است؟

    امکان بازیابی کد پیگیری به دلیل ذخیره اطلاعات به صورت رمز نگاری شده وجود ندارد.

  • آیا پس از ثبت درخواست امکان حذف آن وجود دارد؟

    خیر، شما پس از ثبت درخواست امکان حذف را ندارید.

  • آیا پس از ثبت درخواست امکان ویرایش آن وجود دارد؟

    خیر، شما پس از ثبت درخواست امکان ویرایش را ندارید.