• پرتال داخلی سداد
  • پرتال آموزش
  • 1400/01/29
  • فارسی
  • English
  • ارتباط با ما
  • |
  • پیشنهادات و انتقادات
  • |
  • درباره ما
  • |
  • اخبار
  • |
  • محصولات و خدمات
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت وجوه و خزانه
    مدیریت وجوه و خزانه
    بانکداری نوین
    بانکداری نوین
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های عمومی و ستادی
    سامانه های عمومی و ستادی
    پرداخت الکترونیکی
    پرداخت الکترونیکی
    پشتیبانی و امداد شعب
    پشتیبانی و امداد شعب

    محصولات و خدمات

    تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در ارائه خدمات نوین بانکی با تکیه بر محصولات و خدمات متنوع شرکت داده ورزی سداد

    مشاهده تمام محصولات و خدمات
    • مدیریت مالی و حسابداری
    • مدیریت کارت و حساب
    • مدیریت وجوه و خزانه
    • بانکداری نوین
    • سامانه های حج و عتبات
    • سامانه های عمومی و ستادی
    • پرداخت الکترونیکی
    • پشتیبانی و امداد شعب
  • |
  • پروژه ها

    پشتیبانی

    • سامانه قرعه کشی
    • سامانه مدیریت وجوه نقد و اوراق بهادار
    • سامانه حضور و غیاب
    • سامانه گنجینه
    • سایر پروژه ها ....

    تولیدی

    • بله شبکه اجتماعی پیام رسان (گفتگو+پرداخت)
    • سامانه چکاوک بانک ملی ایران
    • سامانه عتبات و روادید عراق (سماح 1)
    • سامانه بام(بانک اول من)
    • سایر پروژه ها ....

    توسعه ای

    • سامانه بینا
    • سامانه جامع حج تمتع
    • سامانه حقوق و دستمزد
    • سامانه دعاوی و حقوقی
    • سایر پروژه ها ....
  • |
  • صفحه اصلی
  • سامانه چک برگشتی و رفع سوء اثر
  • پروژه‌ها
  • صفحه اصلی
  • گروه پروژه: مدیریت وجوه و خزانه
  • نوع پروژه:: تولیدی
  • تعداد کل بازدید: 234566
  • تعداد بازدیدکنندگان: 150466

سامانه چک برگشتی و رفع سوء اثر

این سامانه شامل 3 زیرسیستم می باشد؛ دریافت تاییدیه چک برگشتی با ثبت چک برگشتی در سیستم آغاز می‌گردد، پس از آن به منظور بررسی صحت اطلاعات وارد شده، این اطلاعات توسط کاربر ارشد بررسی و تایید می‌گردد. در نهایت این اطلاعات به بانک مرکزی ارسال و نتیجه به سیستم اعلام می‌گردد.اصلاحیه چک برگشتی با ورود اطلاعات چک(های) برگشتی اصلاحی در سیستم آغاز می‌گردد، پس از آن به منظور بررسی صحت اطلاعات وارد شده، این اطلاعات توسط کاربر ارشد بررسی و تایید می‌گردد. در نهایت این اطلاعات به بانک مرکزی ارسال و نتیجه به سیستم اعلام می‌گردد. رفع سوء اثر با ثبت درخواست رفع سوء اثر توسط کارمند شعبه، آغاز می‌گردد. پس از اینکه مدارک ارائه شده‌ی مبنی بر رفع سوء اثر، توسط رئیس شعبه و پس از آن اداره امور تأیید شد، اطلاعات برای رفع سوء اثر به بانک مرکزی ارسال می شود. در صورتی‌که اطلاعات آن چک در بانک مرکزی موجود و با اطلاعات ارسال شده توسط شعبه یکسان باشد، چک برگشتی توسط بانک مرکزی رفع سوء اثر می‌شود
مشاهده سایت

کارکردها

  1. یکپارچه سازی دو سیستم مجزای چک‌ برگشتی و رفع سوء اثر چک برگشتی
  2. کاهش زمان ثبت اطلاعات در سیستم رفع سوء اثر چک برگشتی
  3. یکپارچگی اطلاعات چک‌های برگشتی و چک‌های رفع سوء اثر شده
  4. تسریع فرایند اطلاع ذینفعان از وضعیت‌ چک‌های برگشتی و رفع سوء اثر شده

کاربران نهایی

  1. شعب بانک ملی ایران
  2. اداره کل اعتبارات بانک ملی ایران
  •    کارکردها   
  •    کاربران نهایی   
  1. یکپارچه سازی دو سیستم مجزای چک‌ برگشتی و رفع سوء اثر چک برگشتی
  2. کاهش زمان ثبت اطلاعات در سیستم رفع سوء اثر چک برگشتی
  3. یکپارچگی اطلاعات چک‌های برگشتی و چک‌های رفع سوء اثر شده
  4. تسریع فرایند اطلاع ذینفعان از وضعیت‌ چک‌های برگشتی و رفع سوء اثر شده
  1. شعب بانک ملی ایران
  2. اداره کل اعتبارات بانک ملی ایران
مشاهده سایت
سوالات خود درباره محصول را اینجا مطرح کنید
به اشتراک بگذارید:
رفع سوء اثر چک برگشتی
  •  لینک به این صفحه

ما را از نظر خود آگاه نمایید:

 
دیدگاه شما پس از تأیید توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد.

گروه پروژه‌های مدیریت وجوه و خزانه

  • سامانه چک برگشتی و رفع سوء اثر
  • سامانه چکاوک بانک ملی ایران
  • سامانه مدیریت وجوه نقد و اوراق بهادار
  • سامانه اسناد خزانه اسلامی
  • سامانه ثبت آمار و اسکناس
  • برترین‌ها
  • دیدگاه‌ها
  • سامانه چک برگشتی و رفع سوء اثر
    سامانه چک برگشتی و رفع سوء اثر
  • سامانه چکاوک بانک ملی ایران
    سامانه چکاوک بانک ملی ایران
  • سامانه بینا
    سامانه بینا
  • بله شبکه اجتماعی پیام رسان (گفتگو+پرداخت)
    بله شبکه اجتماعی پیام رسان (گفتگو+پرداخت)
  • سامانه بام(بانک اول من)
    سامانه بام(بانک اول من)

برچسب‌ها

بام سماح حج و زیارت اسناد خزانه اسلامی حساب متمرکز بن کارت تجربه کاربری بانکداری شرکتی بانکداری خرد بانکداری اینترنتی

محل شرکت

نقشه بزرگتر
محل شرکت

پیوندها

  • بانک ملّی ایران
  •  شرکت پرداخت الکترونیک سداد
  • شرکت پارس تکنولوژی سداد (پارس)
  • بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
اینماد

شرکت داده ورزی سداد

شرکت داده ورزی سداد، با تکیه بر تجربه و توان تیم تخصصی خود، کوشیده ضمن تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در صنعت فناوری اطلاعات، یاریگر بزرگترین نهاد بانکی جهان اسلام، بانک ملی ایران، در ارائه سرویس های الکترونیکی به اقشار مختلف جامعه باشد. این شرکت آمادگی ارائه انواع خدمات در زمینه نرم افزارهای بانکی و غیربانکی، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح های زیرساختی (امنیت، شبکه و مرکز داده) در سراسر کشور را داراست.

  • تلفن: 88704858
  • دورنگار: 88703503 
  • آدرس: خیابان احمد قصیر (بخارست) نبش کوچه نهم پلاک 34

کلیه حقوق سایت برای شرکت داده ورزی سداد محفوظ است. 1399-1378

  • قوانین و مقررات 
  • دانلود نرم افزار 
  • پست الکترونیک 
  • RSS 
  • تماس