• پرتال داخلی سداد
  • پرتال آموزش
  • 1401/05/22
  • فارسی
  • English
شرکت داده ورزی سداد پشیرو در صنعت فناوری اطلاعات و ارائه انواع خدمات در زمینه راهکارها و نرم افزارهای بانکی ( مانند بانک ملی ایران ) و غیربانکی، انواع سرویس ها ، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح های زیرساختی (امنیت، شبکه و مرکز داده) ، مشاوره کسب و کار و بانکی در سراسر کشور
  • ارتباط با مدیرعامل
  • |
  • پیشنهادات و انتقادات
  • |
  • ارتباط با ما
  • |
  • درباره ما
  • |
  • اخبار
  • |
  • محصولات و خدمات
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت وجوه و خزانه
    مدیریت وجوه و خزانه
    بانکداری نوین
    بانکداری نوین
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های عمومی و ستادی
    سامانه های عمومی و ستادی
    پرداخت الکترونیکی
    پرداخت الکترونیکی
    پشتیبانی و امداد شعب
    پشتیبانی و امداد شعب

    محصولات و خدمات

    تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در ارائه خدمات نوین بانکی با تکیه بر محصولات و خدمات متنوع شرکت داده ورزی سداد

    مشاهده تمام محصولات و خدمات
    • مدیریت مالی و حسابداری
    • مدیریت کارت و حساب
    • مدیریت وجوه و خزانه
    • بانکداری نوین
    • سامانه های حج و عتبات
    • سامانه های عمومی و ستادی
    • پرداخت الکترونیکی
    • پشتیبانی و امداد شعب
  • |
  • پروژه ها

    پشتیبانی

    • سامانه قرعه کشی
    • سامانه مدیریت وجوه نقد و اوراق بهادار
    • سامانه حضور و غیاب
    • سامانه گنجینه
    • سایر پروژه ها ....

    تولیدی

    • بله شبکه اجتماعی پیام رسان (گفتگو+پرداخت)
    • سامانه چکاوک بانک ملی ایران
    • سامانه عتبات و روادید عراق (سماح 1)
    • سامانه بام(بانک اول من)
    • سایر پروژه ها ....

    توسعه ای

    • سامانه بینا
    • سامانه جامع حج تمتع
    • سامانه حقوق و دستمزد
    • سامانه دعاوی و حقوقی
    • سایر پروژه ها ....
  • |
  • صفحه اصلی
  • طراحی و پیاده سازی سامانه " ساماندهی مشتاقان ایام حضور در اعتاب مقدسه (سماح) "
  • اخبار
  • صفحه اصلی
  • تاریخ خبر: 29 آبان 1396
  • گروه خبر: اخبار سداد
  • تعداد کل بازدید: 3625
  • تعداد بازدیدکنندگان: 3404

طراحی و پیاده سازی سامانه " ساماندهی مشتاقان ایام حضور در اعتاب مقدسه (سماح) "

بنا به سیاست های بانک ملی ایران و درخواست سازمان حج و زیارت، شرکت داده ورزی سداد، از دوسال گذشته تا کنون،  سامانه ثبت‌نام، پشتیبانی و ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی علیه السلام را طراحی و راه اندازی کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، دکترفرامرز خالقی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت داده‌ورزی سداد در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری قرآن" ایکنا " درباره اقدامات بانک ملی ایران برای خدمت‌رسانی به زائران گرانقدر اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: با تشکیل ستاد عالی عتبات عالیات و واگذاری مسؤولیت  "ساماندهی متقاضیان راهپیمایی اربعین" به سازمان حج و زیارت  و مشارکت بیش از 20 ارگان و سازمان حکومتی در آن از قبیل: بعثه مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی، پلیس راه، وزارت کشور، وزارت اطلاعات، سازمان پایانه ها، راهداری، هلال احمر، شرکت های بیمه و...، نیازمندی های مربوط به این رویداد بزرگ مطرح شد. بانک ملی با در نظر گرفتن نیازهای مطرح شده، توانست با کمک متخصصان علاقمند، جوان و توانمند شرکت داده ورزی سداد، سامانه ثبت نام و پشتیبانی از حرکت ارزشمند اربعین را طراحی و راه اندازی کند.

خالقی ادامه داد: سامانه «سماح» که برای مشتاقان حضور در راهپیمایی اربعین حسینی (ع)، بنا به درخواست بانک ملی و سازمان حج و زیارت و توسط کارشناسان شرکت داده ورزی سداد، طراحی و پیاده‌سازی شد‌؛ تمامی پروسه های مربوط به ثبت نام، دریافت روادید، اعزام، خدمت رسانی، کنترل مرزها و تردد، تغذیه، حمل و نقل و سایر امور محوله را در قالب سیستمی یکپارچه پوشش می دهد.  

مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد یادآور شد: هدف از راه اندازی سامانه سماح، حمایت و همراهی خالصانه با زائران در روزهای پر جنب و جوش ثبت نام بود ، که توانست بدون وقفه به ارائه خدمات به زائران بپردازد و  در این راستا میتوان به فعالیت بیش از 2000 کارگزاری و شرکت های مرتبط با سازمان حج و زیارت در سامانه سماح اشاره کرد.

ایشان یادآور شد که آمارها در این زمینه نشان میدهد، امسال حدود 90 درصد پرداختی های زائران اربعین حسینی (ع)  در سامانه سماح، از طریق درگاه پرداخت بانک ملی ایران بوده است.  و این مؤید این نکته است که به لطف خدای متعال و عنایت اباعبدالله الحسین علیه السلام،  بانک ملی ایران و شرکت داده ورزی سداد، توانسته اند امسال با وجود افزایش چشم گیر مشتاقان سفر به عتبات عالیات، بیش  از سالهای پیش، نقشی موثرتر در این ایام، ایفا کنند.

خالقی در پایان گفت: با حمایت و پیگیری های مستمر مهندس خاتونی عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملی‌؛ دستگاه‌های خود پرداز، کیوسک و Cash less ( پایانه غیرنقدی) بانک ملی ایران، در مناطق مرزی، برای رفاه حال زائران محترم نیز مستقر شد که با موافقت بانک مرکزی، سقف برداشت نقدی از همه خودپردازهای بانک ملی ایران در مسیر زائران اربعین حسینی به پنج میلیون ریال افزایش یافت.

گفتنی است؛ بانک ملی ایران، همچون گذشته، در این زمینه پیشگام بوده و به خدمت رسانی در حرکت‌های مردمی افتخار می کند.

 

تصاویر

به اشتراک بگذارید:

ارسال خبر توسط ایمیل

 
  •  لینک به این صفحه
  •  چاپ خبر

ما را از نظر خود آگاه نمایید:

 
دیدگاه شما پس از تأیید توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد.

گروه‌های خبری

  • اخبار سداد
  • اخبار بانکی و اقتصادی
  • اخبار فناوری
  • اخبار امنیت
  • اخبار مهّم
  • دیدگاه‌ها
  • انتصاب سرپرست معاونت کسب و کار هلدینگ داده‌ورزی سداد
    انتصاب سرپرست معاونت کسب و کار هلدینگ داده‌ورزی سداد
    19 امرداد 1401
  • حسین بصره‌ئی به سمت معاونت نرم‌افزار منصوب شد
    حسین بصره‌ئی به سمت معاونت نرم‌افزار منصوب شد
    12 امرداد 1401
  • راه اندازی انتقال پول لحظه ای (پل) در همراه بام ملی
    راه اندازی انتقال پول لحظه ای (پل) در همراه بام ملی
    12 امرداد 1401
  • سامانه اعلام وضعیت اربعین، رایگان و بدون نیاز به اینترنت در «بله»
    سامانه اعلام وضعیت اربعین، رایگان و بدون نیاز به اینترنت در «بله»
    12 امرداد 1401
  • در جلسه فرابوم مطرح شد: بانک ملی ایران نگاه راهبردی به فرابوم دارد
    در جلسه فرابوم مطرح شد: بانک ملی ایران نگاه راهبردی به فرابوم دارد
    11 امرداد 1401
  • افتتاح‌ سومین شعبه دانش بنیان بانک ملی ایران در پارک فناوری پردیس
    افتتاح‌ سومین شعبه دانش بنیان بانک ملی ایران در پارک فناوری پردیس
    9 امرداد 1401
  • رونمایی از توثیق الکترونیک با نشان بانک ملی در اپلیکیشن ایوا
    رونمایی از توثیق الکترونیک با نشان بانک ملی در اپلیکیشن ایوا
    6 امرداد 1401
  • برگزاری قرعه کشی کمپین خرید شارژ " تابستون کوتاهه"
    برگزاری قرعه کشی کمپین خرید شارژ " تابستون کوتاهه"
    5 امرداد 1401
  • حضور هلدینگ داده ورزی سداد در چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)
    حضور هلدینگ داده ورزی سداد در چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)
    5 امرداد 1401
  • دریافت همزمان خدمات ریالی و ارزی با "کران کارت" بانک ملی ایران
    دریافت همزمان خدمات ریالی و ارزی با "کران کارت" بانک ملی ایران
    5 امرداد 1401
  • خوش نام: سلام و تشکر از اطلاع رسانی شما دراین باره.

  • محمد سبزپوشان: سلام.
    ولادت پیامبر و راه اندازی سایت جدید مبارک باشد ...

  • محمد جواد حعفرزاده: امیدوارم با راه اندازی وب سایت جدید و توسعه خدمات، شرکت ...

برچسب‌ها

مسعود خاتونی مسعود خاتونی شرکت داده ورزی سداد سداد بام الکامپ سماح روابط عمومی اسناد خزانه اسلامی هیأت مدیره

پیوندها

  • بانک ملّی ایران
  • شرکت پرداخت الکترونیک سداد
  • شرکت پارس تکنولوژی سداد (پارس)
  • بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
  • اینماد

شرکت داده ورزی سداد

شرکت داده ورزی سداد، با تکیه بر تجربه و توان تیم تخصصی خود، کوشیده ضمن تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در صنعت فناوری اطلاعات، یاریگر بزرگترین نهاد بانکی جهان اسلام، بانک ملی ایران، در ارائه سرویس های الکترونیکی به اقشار مختلف جامعه باشد. این شرکت آمادگی ارائه انواع خدمات در زمینه نرم افزارهای بانکی و غیربانکی، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح های زیرساختی (امنیت، شبکه و مرکز داده) در سراسر کشور را داراست.

  • تلفن: 88704858
  • دورنگار: 88703503 
  • آدرس: خیابان احمد قصیر (بخارست) . کوچه ششم. پلاک  23

کلیه حقوق سایت برای شرکت داده ورزی سداد محفوظ است. 1401-1378

  • قوانین و مقررات 
  • دانلود نرم افزار 
  • پست الکترونیک 
  • RSS 
  • تماس