تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در ارائه خدمات نوین بانکی با تکیه بر محصولات و خدمات متنوع شرکت داده ورزی سداد
آنچه می خوانید مصاحبه سایت راه پرداخت است با فرامرز خالقی مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد
ابتدا کمی توضیح دهید که در چه سالی و با چه هدفی سامانه بام طراحی و تولید شد.
در بانک ملی ایران نیاز بود تا سطح خدمات و سرویسهای محیط بانکداری الکترونیکی نیز مطابق با تصویر مثبت ذهنی مشتریان از بانک ملی ایران طراحی و ارائه شود لذا با توجه به فعالیتهای رو به جلویی که به واسطه پیشرفت تکنولوژی در حوزه فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری کشور شروع شده بود، مطابق با سیاستگذاریهای کلان بانک، نوآوری و پیشرو بودن در ارائه سرویسهای بانکی بهعنوان سیاست محوری در نظر گرفته شد و در هشتم فروردینماه سال ۱۳۹۴، عملاً پروژه طراحی و ایجاد سامانه الکترونیکی بانک ملی ایران توسط شرکت دادهورزی سداد آغاز شد و در تاریخ سیزدهم دیماه همان سال (سال ۱۳۹۴) سامانه الکترونیکی مذکور با نام اختصاری «بام» برگرفته از حروف اول «بانک اول من» (با توجه به امنیت فراهم شده برای این سامانه برخی آن را «بانک امن من» میخوانند.) رسماً بهصورت عمومی و برای کل کشور عملیاتی شد؛ با توجه به تعداد کاربر جذب شده در این سامانه، از شروع به کار تا به امروز که به نوعی یک رکورد قابلتوجه در کشور است؛ نشان میدهد شعار در نظر گرفته شده برای آن که میخواستیم اولین انتخاب مشتریان باشد در آینده نزدیک قابل تحقق خواهد بود.
برای مطالعه متن کامل خبر اینجا را کلیک کنید.