برات قنبری معاون برنامه ریزی وزارت ارتباطات: در سداد کارهایی می­شود که در هیچ کجای دیگر قابل انجام نیست

الکامپ امسال با توجه به برگزاری در فصل تابستان و فراغت خانواده­ها بابت مدارس فرزندان و نیز به سبب فارغ­البال بودن دانشجویان با شور و هیجانی دو چندان برگزار شد.

برات قنبری معاون برنامه ریزی وزارت ارتباطات در این نمایشگاه پس از بازدید از غرفه شرکت­ داده­ورزی سداد به عنوان بازوی اجرایی بانک ملی ایران در خصوص تفاوت الکامپ امسال با سال گذشته گفت: علی­رغم این که الکامپ امسال با الکامپ سال گذشته فاصله­ای کمتر از یک سال داشته اما ما شاهد رشد 5 ، 6 برابری حضور شرکت­ها در این نمایشگاه بوده­ایم و این موضوع نوید بخش پتانسیل بالای رشد ICT کشور است.

معاون برنامه ریزی وزارت ارتباطات ضمن اشاره به جایگاه خاص بانک ملی خاطر نشان ساخت که این بانک به عنوان حرکت­ دهنده، شتاب­دهنده و همواره کننده مسیر برای IT در نظام مالی و بانکی کشور مطرح است.

قنبری در خصوص ارایه اپلیکشن "بله" توسط شرکت سداد نیز ابراز خرسندی کرد وگفت: من هم  عضو این پیام­رسان پرداختی هستم ودر گذشته نیز همواره آقای دکتر خالقی را در خصوص ایجاد این اپلیکیشن تشویق می­کردم و بانک ملی این شبکه موبایلی را نیاز داشت. قنبری همچنین در خاتمه صحبت­هایش اشاره کرد در سداد کارهایی صورت می­گیرد که در هیچ کجای دیگر قابلیت انجام آن وجود ندارد.

حضور گسترده قشر جوان در نمایشگاه الکامپ امسال و اختصاص فضای مناسب برای استقرار غرفه­ها اما رضایت شرکت­های حوزه ICT از الکامپ2017 را در پی داشت.

در نمایشگاه الکامپ 2017 اما سالن 38 بدون شک شلوغ­ترین سالن کل نمایشگاه بود و خیل عظیمی از جمعیت ورودی به نمایشگاه را در خود جای داده بود. در میان تمام غرفه­های سالن 38 نیز طراحی خاص غرفه سداد که به شکل قطب شمال طراحی شده بود با قندیل­های یخی که از کناره­های آن آویزان شده بود علاوه بر القای حس خنکی در تابستان گرم امسال، باعث ایجاد شور و هیجان در مراجعه­کنندگان به غرفه سداد شده بود. دکتر خالقی مدیرعامل شرکت سداد که یکی از مطرح­ترین چهره­های حوزه پرداخت کشور است در خصوص علت استفاده از ظاهر قطب شمال برای طراحی غرفه شرکت سداد گفت: علت استفاده از این ظاهر قطبی این بوده که شکل قطب جنبه نمادین دارد و این مطلب را به ذهن متبادر می­کند که شرکت­داده­ورزی سداد قرار است به قطب پرداخت الکترونیک کشور تبدیل شود و این مطلب هدف اصلی شرکت ما است.

وجود سورتمه، پنگوئن و تزیینات متنوع و جالب توجه در غرفه سداد باعث شده بود که این غرفه پذیرای خیل عظیم مراجعه­کنندگانی باشد که پس از نصب اپلیکیشن "بام"، بله" و "ایوا" داخل غرفه می­شدند تا ضمن تجربه فضایی متفاوت چند عکس یادگاری با این غرفه متفاوت و چشم­نواز بگیرند.

به این ترتیب شرکت سداد امسال با هدایت سنجیده دکتر فرامرز خالقی مدیرعامل این مجموعه در میان خیل عظیم مردم از 4 محصول اصلی خود رونمایی کرد.

اپلیکیشن "بام"که درواقع همراه بانک، بانک ملی ایران است یکی از خدمات پرطرفدار در الکامپ امسال بود و کاربران زیادی آن را در غرفه شرکت سداد روی گوشی­های هوشمندشان نصب کردند تا بتوانند از طریق آن از انواع خدمات پرداختی متنوع آن همچون امکان گرفتن صورت حساب، انتقال وجه و حتی قابلیت جالب توجه پرداخت اقساط بهره­مند شوند.

اپلیکیشن موبایلی "بله" که اولین پیامرسان موبایلی با قابلیت پرداخت بانکی است نیز در الکامپ امسال توجه بسیاری را به سوی خود جلب کرد. نکته جالب توجه در خصوص این اپ سرعت بالای آن در انتقال فایل­ها بود به گونه­ای که می­توان به جرات گفت که سرعت انتقال فایل در "بله" به مراتب از تلگرام هم بالاتر است. همچنین امکان دریافت خدمات پرداخت الکترونیک روی پیامرسان موبایلی "بله" باعث شده بود که بسیاری از مراجعین آن را دانلود کرده و حتی به دوستانشان نیز توصیه کنند.

ارایه اپلیکیشنی برای "پرداخت عوارض خروج از کشور به صورت غیرحضوری" و نیز اپلیکیشن "ایوا" که در ضمن دریافت خدمات پرداختی مثل خرید شارژ موبایل امکان انجام بازی موبایلی را هم دارد از دیگر خدمات پرطرفدار ارایه شده توسط مجموعه سداد بودند که با مدیریت شایسته دکتر خالقی در نمایشگاه الکامپ امسال ارایه شدند.