چهار هزار نقطه ی ارتباطی واحدهای بانک ملی ایران به مرکز NOC پیوست

به گزارش  روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، دراین پروژه که بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راه اندازی شد، دکتر "ولی الله فاطمی" عضو هیأت مدیره ی بانک ملی ایران، مهندس "احمد خاکی"مدیر عامل و عضو هیأت مدیره ی شرکت داده ورزی سداد و مهندس "مهدی تکبیری" عضو هیأت مدیره و معاونت عملیات شرکت داده ورزی سداد و جمعی دیگر ازمدیران این شرکت حضور داشتند.

در آیین راه اندازی این سامانه، دکتر فاطمی عضو هیأت مدیره ی بانک ملی ضمن قدردانی از تلاش مهندسان و متخصصان شرکت داده ورزی سداد در راه اندازی این سامانه گفت: هوشمند سازی این سامانه و به روز رسانی آن باید در اولویت کاری شرکت قرار گیرد.

گفتنی است سامانه ی مذکور در شرکت داده ورزی سداد، توسط کارشناسان و متخصصان خبره این شرکت راه اندازی شده است و وظیفه ی آن پشتیبانی، رصد و مانیتورینگ رویدادهایی است که باعث کاهش کارایی یا ایجاد اختلال در شبکه ی بانکی می شود.

شایان ذکر است NOC مخفف کلمه Network Operation Center به معنای مرکز مدیریت عملیات شبکه می باشد.

شرکت داده ورزی سداد وابسته به بانک ملی ایران خرداد ماه 1378 در راستای برون سپاری فعالیت های تخصصی حوزه ی فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانکداری الکترونیکی تأسیس شد.