• پرتال داخلی سداد
  • پرتال آموزش
  • 1401/11/09
  • فارسی
  • English
شرکت داده ورزی سداد پشیرو در صنعت فناوری اطلاعات و ارائه انواع خدمات در زمینه راهکارها و نرم افزارهای بانکی ( مانند بانک ملی ایران ) و غیربانکی، انواع سرویس ها ، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح های زیرساختی (امنیت، شبکه و مرکز داده) ، مشاوره کسب و کار و بانکی در سراسر کشور
  • ارتباط با مدیرعامل
  • |
  • پیشنهادات و انتقادات
  • |
  • ارتباط با ما
  • |
  • درباره ما
  • |
  • اخبار
  • |
  • محصولات و خدمات
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت وجوه و خزانه
    مدیریت وجوه و خزانه
    بانکداری نوین
    بانکداری نوین
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های عمومی و ستادی
    سامانه های عمومی و ستادی
    پرداخت الکترونیکی
    پرداخت الکترونیکی
    پشتیبانی و امداد شعب
    پشتیبانی و امداد شعب

    محصولات و خدمات

    تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در ارائه خدمات نوین بانکی با تکیه بر محصولات و خدمات متنوع شرکت داده ورزی سداد

    مشاهده تمام محصولات و خدمات
    • مدیریت مالی و حسابداری
    • مدیریت کارت و حساب
    • مدیریت وجوه و خزانه
    • بانکداری نوین
    • سامانه های حج و عتبات
    • سامانه های عمومی و ستادی
    • پرداخت الکترونیکی
    • پشتیبانی و امداد شعب
  • |
  • پروژه ها

    پشتیبانی

    • سامانه قرعه کشی
    • سامانه مدیریت وجوه نقد و اوراق بهادار
    • سامانه حضور و غیاب
    • سامانه گنجینه
    • سایر پروژه ها ....

    تولیدی

    • بله شبکه اجتماعی پیام رسان (گفتگو+پرداخت)
    • سامانه چکاوک بانک ملی ایران
    • سامانه عتبات و روادید عراق (سماح 1)
    • سامانه بام(بانک اول من)
    • سایر پروژه ها ....

    توسعه ای

    • سامانه بینا
    • سامانه جامع حج تمتع
    • سامانه حقوق و دستمزد
    • سامانه دعاوی و حقوقی
    • سایر پروژه ها ....
  • |
  • صفحه اصلی
  • ابتکار نوین بانک ملی ایران؛ سوالات خود را بی واسطه، از مسئولان ارشد بانک بپرسید و پاسخ بگیرید
  • اخبار
  • صفحه اصلی
  • تاریخ خبر: 30 آبان 1400
  • گروه خبر: اخبار سداد
  • تعداد کل بازدید: 1229
  • تعداد بازدیدکنندگان: 1212

ابتکار نوین بانک ملی ایران؛ سوالات خود را بی واسطه، از مسئولان ارشد بانک بپرسید و پاسخ بگیرید

به گزارش انتخاب ، در ایران نیز این فناوری‌های ارتباطی همپای دنیا جلو رفت، اما سهم بانک‌های مختلف در ارائه این گونه خدمات با هم متفاوت بود و شماری از بانک‌ها توانستند با ارائه خدمات متنوع رضایتمندی بیشتر مشتریان خود را به دست بیاورند. مثلا بانک ملی ایران در حجم محتوای منتشر شده در چهار بستر خبری، اینستاگرام، تلگرام و توییتر بین همه بانک‌ها در صدر قرار دارد.

در این میان تردیدی نیست که یکی از مهمترین مشکلات مشتریان در دو سال اخیر یعنی از زمان شیوع کرونا و غیرحضوری شدن بسیاری از خدمات، ابهامات و سوالاتی بود که هنگام استفاده از فناوری‌های نوین با آن مواجه می‌شدند.

مثلا فرض کنید شما هنگام استفاد ه از یک خدمت غیرحضوری به مشکلی برمی خورید. در این شرایط، اولین راهی که به ذهن هر مشتری و مخاطبی می‌رسد، جستجو در اینترنت و یافتن پاسخ سوال است. اما در برخی موارد این موضوع نیز جوابگو نیست. زیرا موضوعات مطرح شده با مشکلی که شما با آن روبرو شده اید، تفاوت دارد. احتمالا راه بعدی تماس با بانک است. این راه نیز چندان مطمئن نیست. زیرا در ساعات غیراداری امکان صحبت مستقیم وجود ندارد و تلفن‌های گویا هم چندان کمکی به شما نمی‌کنن و حتی در ساعات اداری هم امکان تماس با فرد آگاه مورد نظر به دلیل شلوغی تلفن یا اشتغال بیش از حد کارمندان بانک، مقدور نیست.

بانک ملی ایران با استفاده از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی، این موضوع را تا حد زیادی حل کرده است.

این بانک برنامه‌ای به نام پژواک در بستر اینستاگرام راه اندازی کرده و در آن، مسئولان بانکی به طور مستقیم با مشتریان ارتباط گرفته و به سوالاتشان پاسخ می‌دهند. این برنامه سه شنبه هر هفته ساعت ۱۵ به صورت مستقیم در صفحه رسمی اینستاگرام بانک ملی ایران پخش می‌شود.

تاکنون ۵ قسمت از این برنامه در اسنستاگرام پخش شده و در آن مشتریان بانکی، به طور مستقیم سوال و اشکال خود را مطرح کرده اند و پاسخ خود را باز هم به طور مستقیم از مسئولان بانکی گرفته اند.

یکی از این برنامه‌ها به پیام رسان بانکی بله اختصاص داشت و دیگری به همراه بانک. در یکی از این برنامه‌ها نیز کارکنان واحد‌های ارتباط مردمی بانک ملی ایران رودرروی مشتریان بانکی قرار گرفتند و به طور مستقیم پاسخگوی سوالات آن‌ها بودند.

نکته قابل تامل اینکه بانک ملی ایران که خود پیام رسان کاربردی «بله» را نیز راه اندازی کرده، با در نظر گرفتن میزان استفاده و راحتی مردم در به کارگیری شبکه‌های اجتماعی، ترجیح داده است تا از اینستاگرام برای پخش این برنامه استفاده کند. این موضوع به این دلیل است که اولویت بانک، راحتی مشتریان خود بوده است. طبعا اگر بستر دیگری با دسترسی سهل و آسان کاربران نیز وجود داشته باشد، بانک ملی ایران از آن بستر برای رفع ابهامات و پاسخ به سوالات مشتریان استفاده می‌کند.

ابتکار بانک ملی ایران در برنامه پژواک، نیازمند حوصله و صبر و برنامه ریزی دقیق برای جلب رضایتمندی مشتریان است که تاکنون نمونه آن در ایران وجود نداشته است.

به اشتراک بگذارید:

ارسال خبر توسط ایمیل

 
  •  لینک به این صفحه
  •  چاپ خبر

ما را از نظر خود آگاه نمایید:

 
دیدگاه شما پس از تأیید توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد.

گروه‌های خبری

  • اخبار سداد
  • اخبار بانکی و اقتصادی
  • اخبار فناوری
  • اخبار امنیت
  • اخبار مهّم
  • دیدگاه‌ها
  • نشست صمیمانه معاونین، مدیران ارشد و همکاران با حضور مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد
    نشست صمیمانه معاونین، مدیران ارشد و همکاران با حضور مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد
    2 بهمن 1401
  • کارگاه معرفی BTM ارزی و ریالی در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد.
    کارگاه معرفی BTM ارزی و ریالی در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد.
    29 دی 1401
  • معرفی بام سازمانی سداد در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران
    معرفی بام سازمانی سداد در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران
    27 دی 1401
  • ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران شد
    ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران شد
    17 دی 1401
  • اقدامات و برنامه های "کمیته بهره وری " هلدینگ داده ورزی سداد
    اقدامات و برنامه های "کمیته بهره وری " هلدینگ داده ورزی سداد
    29 آذر 1401
  • بازدید مدیرعامل و مدیران ارشد بنیاد برکت از هلدینگ داده ورزی سداد
    بازدید مدیرعامل و مدیران ارشد بنیاد برکت از هلدینگ داده ورزی سداد
    23 آذر 1401
  • برگزاری وبینار تخصصی آکادمی سداد با موضوع "تحول دیجیتال"
    برگزاری وبینار تخصصی آکادمی سداد با موضوع "تحول دیجیتال"
    22 آذر 1401
  • بازدید عضو هیأت مدیره بانک ملی و مدیران ارشد بانکی از هلدینگ داده ورزی سداد
    بازدید عضو هیأت مدیره بانک ملی و مدیران ارشد بانکی از هلدینگ داده ورزی سداد
    20 آذر 1401
  • بازدید عضو هیأت مدیره و معاون اعتباری بانک ملی ایران به همراه تعدادی از مدیران ارشد بانک از هلدینگ داده ورزی سداد
    بازدید عضو هیأت مدیره و معاون اعتباری بانک ملی ایران به همراه تعدادی از مدیران ارشد بانک از هلدینگ داده ورزی سداد
    19 آذر 1401
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره هلدینگ داده‌ورزی سداد
    انتصاب عضو جدید هیأت مدیره هلدینگ داده‌ورزی سداد
    15 آذر 1401
  • خوش نام: سلام و تشکر از اطلاع رسانی شما دراین باره.

  • محمد سبزپوشان: سلام.
    ولادت پیامبر و راه اندازی سایت جدید مبارک باشد ...

  • محمد جواد حعفرزاده: امیدوارم با راه اندازی وب سایت جدید و توسعه خدمات، شرکت ...

برچسب‌ها

مسعود خاتونی مسعود خاتونی شرکت داده ورزی سداد سداد بام الکامپ سماح روابط عمومی اسناد خزانه اسلامی هیأت مدیره

پیوندها

  • بانک ملّی ایران
  • شرکت پرداخت الکترونیک سداد
  • شرکت پارس تکنولوژی سداد (پارس)
  • بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
  • اینماد

شرکت داده ورزی سداد

شرکت داده ورزی سداد، با تکیه بر تجربه و توان تیم تخصصی خود، کوشیده ضمن تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در صنعت فناوری اطلاعات، یاریگر بزرگترین نهاد بانکی جهان اسلام، بانک ملی ایران، در ارائه سرویس های الکترونیکی به اقشار مختلف جامعه باشد. این شرکت آمادگی ارائه انواع خدمات در زمینه نرم افزارهای بانکی و غیربانکی، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح های زیرساختی (امنیت، شبکه و مرکز داده) در سراسر کشور را داراست.

  • تلفن: 88704858
  • دورنگار: 88703503 
  • آدرس: خیابان احمد قصیر (بخارست) . کوچه ششم. پلاک  23

کلیه حقوق سایت برای شرکت داده ورزی سداد محفوظ است. 1401-1378

  • قوانین و مقررات 
  • دانلود نرم افزار 
  • پست الکترونیک 
  • RSS 
  • تماس