• پرتال داخلی سداد
  • پرتال آموزش
  • 1401/11/17
  • فارسی
  • English
شرکت داده ورزی سداد پشیرو در صنعت فناوری اطلاعات و ارائه انواع خدمات در زمینه راهکارها و نرم افزارهای بانکی ( مانند بانک ملی ایران ) و غیربانکی، انواع سرویس ها ، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح های زیرساختی (امنیت، شبکه و مرکز داده) ، مشاوره کسب و کار و بانکی در سراسر کشور
  • ارتباط با مدیرعامل
  • |
  • پیشنهادات و انتقادات
  • |
  • ارتباط با ما
  • |
  • درباره ما
  • |
  • اخبار
  • |
  • محصولات و خدمات
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت وجوه و خزانه
    مدیریت وجوه و خزانه
    بانکداری نوین
    بانکداری نوین
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های عمومی و ستادی
    سامانه های عمومی و ستادی
    پرداخت الکترونیکی
    پرداخت الکترونیکی
    پشتیبانی و امداد شعب
    پشتیبانی و امداد شعب

    محصولات و خدمات

    تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در ارائه خدمات نوین بانکی با تکیه بر محصولات و خدمات متنوع شرکت داده ورزی سداد

    مشاهده تمام محصولات و خدمات
    • مدیریت مالی و حسابداری
    • مدیریت کارت و حساب
    • مدیریت وجوه و خزانه
    • بانکداری نوین
    • سامانه های حج و عتبات
    • سامانه های عمومی و ستادی
    • پرداخت الکترونیکی
    • پشتیبانی و امداد شعب
  • |
  • پروژه ها

    پشتیبانی

    • سامانه قرعه کشی
    • سامانه مدیریت وجوه نقد و اوراق بهادار
    • سامانه حضور و غیاب
    • سامانه گنجینه
    • سایر پروژه ها ....

    تولیدی

    • بله شبکه اجتماعی پیام رسان (گفتگو+پرداخت)
    • سامانه چکاوک بانک ملی ایران
    • سامانه عتبات و روادید عراق (سماح 1)
    • سامانه بام(بانک اول من)
    • سایر پروژه ها ....

    توسعه ای

    • سامانه بینا
    • سامانه جامع حج تمتع
    • سامانه حقوق و دستمزد
    • سامانه دعاوی و حقوقی
    • سایر پروژه ها ....
  • |
  • صفحه اصلی
  • پاسخگویی بانک ملی به سوالات بانکی مشتریان در برنامه “پژواک”
  • اخبار
  • صفحه اصلی
  • تاریخ خبر: 29 آبان 1400
  • گروه خبر: اخبار سداد
  • تعداد کل بازدید: 3270
  • تعداد بازدیدکنندگان: 2908

پاسخگویی بانک ملی به سوالات بانکی مشتریان در برنامه “پژواک”

در چند سال اخیر با گسترش روزافزون استفاده از گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی در ایران، بانک‌‌ها نیز در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی حضور چشمگیری داشتند و از این بستر جدید و مدرن برای معرفی سرویس و خدمات، انتشار اخبار، نظرسنجی و دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان استفاده کرده‌اند، بطوریکه در حال حاضر اکثر بانک‌ها در شبکه‌های مجازی حضور دارند و میزان دنبال کنندگان صفحه هر بانکی به نوعی نشان‌دهنده میزان کیفیت، کمیت و اثربخشی محتواهای آن بانک در بستر مجازی است.

در همین رابطه بانک ملی نیز در فضای مجازی و مخصوصاً شبکه‌های اجتماعی حضور چشمگیری دارد و بررسی‌های آماری اخیر نشان می‌دهد این بانک با اختلاف زیاد از بانک‌های دیگر در 4 بستر خبری، اینستاگرام، تلگرام و توییتر در صدر حجم محتوای منتشر شده برای آگاهی مردم و مشتریان قرار دارد.

حتما برای شما هم پیش آمده که سوالی در حوزه خدمات و طراح‌های متنوع بانکی داشته‌اید ولی نمی‌دانستید که چگونه و از چه شخصی و کجا سوال خود را بپرسید.

زمانی که مشتریان بانکی دچار یک مشکل بانکی می‌شوند یا به سوالی برمی‌خورند، مطمئنا بهترین فردی که می‌تواند به آن سوال بانکی پاسخ دهد یک کارشناس بانکی است. ولی یک کارشناس بانکی همیشه در دسترس نیست، مخصوصا هنگامی که به شعبه بانکی دسترسی نداشته باشید و یا امکان تماس با مراکز تماس وجود نداشته باشد. پس در این موارد چگونه می‌توان به کارشناس بانکی دسترسی پیدا کرد؟

از جمله کانال‌های ارتباطی و پاسخگویی به سوالات مشتریان، تماس مرکز ارتباط با مشتریان و یا حضور در شعب بانکی است. ولی بانک ملی در برنامه جدیدی با عنوان ” پژواک” بصورت گفت و گوی زنده اینستاگرامی با یک کارشناس بانکی، به سوالات مشتریان در مورد یک طرح بخصوص بانک پاسخ می‌دهد.

پژواک برنامه گفتگوی زنده کارشناسان بانکی با مردم است که سه شنبه هر هفته ساعت 15 به صورت مستقیم در صفحه رسمی اینستاگرام بانک ملی ایران پخش می‌شود. در این طرح، کارشناسان مختلف درباره طرح‌ها و سرویس‌های متنوع بانک ملی با مشتریان بصورت زنده صحبت می‌کنند و مشتریان می‌توانند سوالات مرتبط به موضوع لایو را در کامنت بپرسند تا در لایو مطرح شود.

این برنامه هر هفته با موضوعی خاص تولید می‌شود و مردم می‌توانند سوالات خود درباره موضوع آن هفته را مطرح کنند که موضوعات هفتگی این برنامه هم بنا به درخواست مشتریان تعیین می‌شوند.

این روش جدید پاسخگویی که بستر آن در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام است علاوه بر اینکه بصورت آنلاین به سوال مشتریان متعددی در لحظه و بصورت جمعی پاسخ می‌دهد، باعث افزایش رضایت مشتریان می‌شود، تجربه کاربری و تعامل مشتری با بانک را ارتقاء می‌دهد و می‌تواند راهکار مناسبی برای صرفه‌جویی در زمان صرف شده کارکنان شعبه و مراکز تماس برای پاسخگویی به مشتریان باشد.

مشتریان بانک می‌توانند برای اطلاع از موضوع هر هفته و مشاهده برنامه با مراجعه به صفحه رسمی اینستاگرام بانک ملی به آدرس Bankmelli1307 این برنامه را مشاهده کنند.

به اشتراک بگذارید:

ارسال خبر توسط ایمیل

 
  •  لینک به این صفحه
  •  چاپ خبر

ما را از نظر خود آگاه نمایید:

 
دیدگاه شما پس از تأیید توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد.

گروه‌های خبری

  • اخبار سداد
  • اخبار بانکی و اقتصادی
  • اخبار فناوری
  • اخبار امنیت
  • اخبار مهّم
  • دیدگاه‌ها
  • حضور هلدینگ داده ورزی سداد در بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر انجمن کامپیوتر ایران
    حضور هلدینگ داده ورزی سداد در بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر انجمن کامپیوتر ایران
    8 بهمن 1401
  • نشست صمیمانه معاونین، مدیران ارشد و همکاران با حضور مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد
    نشست صمیمانه معاونین، مدیران ارشد و همکاران با حضور مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد
    2 بهمن 1401
  • کارگاه معرفی BTM ارزی و ریالی در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد.
    کارگاه معرفی BTM ارزی و ریالی در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد.
    29 دی 1401
  • معرفی بام سازمانی سداد در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران
    معرفی بام سازمانی سداد در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران
    27 دی 1401
  • ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران شد
    ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران شد
    17 دی 1401
  • اقدامات و برنامه های "کمیته بهره وری " هلدینگ داده ورزی سداد
    اقدامات و برنامه های "کمیته بهره وری " هلدینگ داده ورزی سداد
    29 آذر 1401
  • بازدید مدیرعامل و مدیران ارشد بنیاد برکت از هلدینگ داده ورزی سداد
    بازدید مدیرعامل و مدیران ارشد بنیاد برکت از هلدینگ داده ورزی سداد
    23 آذر 1401
  • برگزاری وبینار تخصصی آکادمی سداد با موضوع "تحول دیجیتال"
    برگزاری وبینار تخصصی آکادمی سداد با موضوع "تحول دیجیتال"
    22 آذر 1401
  • بازدید عضو هیأت مدیره بانک ملی و مدیران ارشد بانکی از هلدینگ داده ورزی سداد
    بازدید عضو هیأت مدیره بانک ملی و مدیران ارشد بانکی از هلدینگ داده ورزی سداد
    20 آذر 1401
  • بازدید عضو هیأت مدیره و معاون اعتباری بانک ملی ایران به همراه تعدادی از مدیران ارشد بانک از هلدینگ داده ورزی سداد
    بازدید عضو هیأت مدیره و معاون اعتباری بانک ملی ایران به همراه تعدادی از مدیران ارشد بانک از هلدینگ داده ورزی سداد
    19 آذر 1401
  • خوش نام: سلام و تشکر از اطلاع رسانی شما دراین باره.

  • محمد سبزپوشان: سلام.
    ولادت پیامبر و راه اندازی سایت جدید مبارک باشد ...

  • محمد جواد حعفرزاده: امیدوارم با راه اندازی وب سایت جدید و توسعه خدمات، شرکت ...

برچسب‌ها

مسعود خاتونی مسعود خاتونی شرکت داده ورزی سداد سداد بام الکامپ سماح روابط عمومی اسناد خزانه اسلامی هیأت مدیره

پیوندها

  • بانک ملّی ایران
  • شرکت پرداخت الکترونیک سداد
  • شرکت پارس تکنولوژی سداد (پارس)
  • بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
  • اینماد

شرکت داده ورزی سداد

شرکت داده ورزی سداد، با تکیه بر تجربه و توان تیم تخصصی خود، کوشیده ضمن تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در صنعت فناوری اطلاعات، یاریگر بزرگترین نهاد بانکی جهان اسلام، بانک ملی ایران، در ارائه سرویس های الکترونیکی به اقشار مختلف جامعه باشد. این شرکت آمادگی ارائه انواع خدمات در زمینه نرم افزارهای بانکی و غیربانکی، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح های زیرساختی (امنیت، شبکه و مرکز داده) در سراسر کشور را داراست.

  • تلفن: 88704858
  • دورنگار: 88703503 
  • آدرس: خیابان احمد قصیر (بخارست) . کوچه ششم. پلاک  23

کلیه حقوق سایت برای شرکت داده ورزی سداد محفوظ است. 1401-1378

  • قوانین و مقررات 
  • دانلود نرم افزار 
  • پست الکترونیک 
  • RSS 
  • تماس