• پرتال داخلی سداد
  • پرتال آموزش
  • 1401/03/04
  • فارسی
  • English
شرکت داده ورزی سداد پشیرو در صنعت فناوری اطلاعات و ارائه انواع خدمات در زمینه راهکارها و نرم افزارهای بانکی ( مانند بانک ملی ایران ) و غیربانکی، انواع سرویس ها ، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح های زیرساختی (امنیت، شبکه و مرکز داده) ، مشاوره کسب و کار و بانکی در سراسر کشور
  • ارتباط با مدیرعامل
  • |
  • پیشنهادات و انتقادات
  • |
  • ارتباط با ما
  • |
  • درباره ما
  • |
  • اخبار
  • |
  • محصولات و خدمات
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت وجوه و خزانه
    مدیریت وجوه و خزانه
    بانکداری نوین
    بانکداری نوین
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های عمومی و ستادی
    سامانه های عمومی و ستادی
    پرداخت الکترونیکی
    پرداخت الکترونیکی
    پشتیبانی و امداد شعب
    پشتیبانی و امداد شعب

    محصولات و خدمات

    تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در ارائه خدمات نوین بانکی با تکیه بر محصولات و خدمات متنوع شرکت داده ورزی سداد

    مشاهده تمام محصولات و خدمات
    • مدیریت مالی و حسابداری
    • مدیریت کارت و حساب
    • مدیریت وجوه و خزانه
    • بانکداری نوین
    • سامانه های حج و عتبات
    • سامانه های عمومی و ستادی
    • پرداخت الکترونیکی
    • پشتیبانی و امداد شعب
  • |
  • پروژه ها

    پشتیبانی

    • سامانه قرعه کشی
    • سامانه مدیریت وجوه نقد و اوراق بهادار
    • سامانه حضور و غیاب
    • سامانه گنجینه
    • سایر پروژه ها ....

    تولیدی

    • بله شبکه اجتماعی پیام رسان (گفتگو+پرداخت)
    • سامانه چکاوک بانک ملی ایران
    • سامانه عتبات و روادید عراق (سماح 1)
    • سامانه بام(بانک اول من)
    • سایر پروژه ها ....

    توسعه ای

    • سامانه بینا
    • سامانه جامع حج تمتع
    • سامانه حقوق و دستمزد
    • سامانه دعاوی و حقوقی
    • سایر پروژه ها ....
  • |
  • صفحه اصلی
  • اپلیکیشن بله، سرآمد ارتباطات زائرین اربعین
  • اخبار
  • صفحه اصلی
  • تاریخ خبر: 11 آبان 1398
  • گروه خبر: اخبار سداد
  • تعداد کل بازدید: 2206
  • تعداد بازدیدکنندگان: 2112

اپلیکیشن بله، سرآمد ارتباطات زائرین اربعین

مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد از صرفه‌جویی دو میلیارد تومانی اپلیکیشن بله برای زائرین اربعین خبر داد.

حمیدرضا مختاریان بابیان اینکه اپلیکیشن «بله» امسال توانست ارتباطات زائرین اربعین را تسهیل کند، اظهار داشت:  زائران اربعین در عراق و ایران با بهره گیری از این اپلیکیشن و تجربه کاربری راحت توانستند بدون نیاز به اینترنت با یکدیگر و خانواده‌های خود به‌راحتی و در همه‌جا ارتباط برقرار کنند.

وی خاطرنشان کرد: «بله» باهدف ایفای مسئولیت اجتماعی و ملی خود خدمت نوینی را برای تسهیل ارتباطات زائران اربعین در سراسر کشور ارائه کرد که خوشبختانه استقبال بی‌نظیری از سوی عاشقان ابی‌عبدالله (ع) از آن شد.

مختاریان با اشاره به این‌که «بله» در سال گذشته به‌عنوان مجرای اصلی توزیع ارز اربعین کشور بود، افزود: با توجه به نیازسنجی انجام‌شده در رابطه با سفر زائرین اربعین حسینی (ع)، امسال نیز شاهد خدمت نوینی با عنوان «سامانه اعلام وضعیت» در این اپلیکیشن بودیم.

وی افزود: در این سامانه در این مدت، بیش از 2.5 میلیون پیام رایگان بدون نیاز به اینترنت از سوی زائرین اربعین ارسال شد؛ درحالی‌که قیمت ارسال پیامک رومینگ با استفاده از سیم‌کارت اپراتورهای داخلی در کشور عراق 900 تومان است.

مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد تأکید کرد: با توجه به هزینه 900 تومانی برای ارسال هر پیامک رومینگ درمجموع بیش از دو میلیارد و 250 میلیون تومان صرفه‌جویی در ارتباطات زائرین اربعین در«بله» انجام شد که این مهم منجر به ایجاد رضایت خاطر زائرین اربعین و خانواده‌های آن‌ها شد.

مختاریان یادآور شد: زائرین در اپلیکیشن بله علاوه بر خدمات ارتباطی رایگان، خدماتی نظیر کارت به کارت، دریافت موجودی و صورت‌حساب، پرداخت قبض، پرداخت تسهیلات، فروشگاه مجازی و غیره دریافت کردند و «بله» در حال حاضر تبدیل به یک پلتفرم شده که امکان ارائه خدمات متنوع در آن فراهم است.

وی افزود: می‌توان در این اپلیکیشن تمامی نیازهای روز کشور را در قالب خدمات راحت و آسان ارائه کرد.

تصاویر

به اشتراک بگذارید:
شرکت داده ورزی سداد

ارسال خبر توسط ایمیل

 
  •  لینک به این صفحه
  •  چاپ خبر

ما را از نظر خود آگاه نمایید:

 
دیدگاه شما پس از تأیید توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد.

گروه‌های خبری

  • اخبار سداد
  • اخبار بانکی و اقتصادی
  • اخبار فناوری
  • اخبار امنیت
  • اخبار مهّم
  • دیدگاه‌ها
  • تجهیز جایگاه های سوخت با کارتخوان های هوشمند بانک ملی ایران
    تجهیز جایگاه های سوخت با کارتخوان های هوشمند بانک ملی ایران
    1 خرداد 1401
  • جزئیات تازه از افتتاح مجازی حساب ارزی بانک ملی ایران
    جزئیات تازه از افتتاح مجازی حساب ارزی بانک ملی ایران
    31 ارديبهشت 1401
  • «بله»، یار درس و مدرسه
    «بله»، یار درس و مدرسه
    27 ارديبهشت 1401
  • راه‌اندازی شعب تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان برای نخستین بار در کشور و بانک ملی ایران
    راه‌اندازی شعب تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان برای نخستین بار در کشور و بانک ملی ایران
    26 ارديبهشت 1401
  • رونمایی از تازه‌‌ترین دستاورد شرکت پرداخت الکترونیک سداد در نمایشگاه صنعت نفت
    رونمایی از تازه‌‌ترین دستاورد شرکت پرداخت الکترونیک سداد در نمایشگاه صنعت نفت
    26 ارديبهشت 1401
  • بازدید دکتر فرزین از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران
    بازدید دکتر فرزین از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران
    26 ارديبهشت 1401
  • حمایت از طرح‌های صنعت نفت، محور اصلی فعالیت‌های بانک ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
    حمایت از طرح‌های صنعت نفت، محور اصلی فعالیت‌های بانک ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
    25 ارديبهشت 1401
  • پرداخت اقساط کارت اعتباری به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه بام
    پرداخت اقساط کارت اعتباری به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه بام
    24 ارديبهشت 1401
  • حضور فعال بانک ملی ایران در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
    حضور فعال بانک ملی ایران در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
    22 ارديبهشت 1401
  • ویژگی نوآورانه «بله» برای جمع‌سپاری های مالی
    ویژگی نوآورانه «بله» برای جمع‌سپاری های مالی
    19 ارديبهشت 1401
  • خوش نام: سلام و تشکر از اطلاع رسانی شما دراین باره.

  • محمد سبزپوشان: سلام.
    ولادت پیامبر و راه اندازی سایت جدید مبارک باشد ...

  • محمد جواد حعفرزاده: امیدوارم با راه اندازی وب سایت جدید و توسعه خدمات، شرکت ...

برچسب‌ها

مسعود خاتونی مسعود خاتونی شرکت داده ورزی سداد سداد بام الکامپ سماح روابط عمومی اسناد خزانه اسلامی هیأت مدیره

محل شرکت

نقشه بزرگتر
محل شرکت

پیوندها

  • بانک ملّی ایران
  • شرکت پرداخت الکترونیک سداد
  • شرکت پارس تکنولوژی سداد (پارس)
  • بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
  • اینماد

شرکت داده ورزی سداد

شرکت داده ورزی سداد، با تکیه بر تجربه و توان تیم تخصصی خود، کوشیده ضمن تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در صنعت فناوری اطلاعات، یاریگر بزرگترین نهاد بانکی جهان اسلام، بانک ملی ایران، در ارائه سرویس های الکترونیکی به اقشار مختلف جامعه باشد. این شرکت آمادگی ارائه انواع خدمات در زمینه نرم افزارهای بانکی و غیربانکی، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح های زیرساختی (امنیت، شبکه و مرکز داده) در سراسر کشور را داراست.

  • تلفن: 88704858
  • دورنگار: 88703503 
  • آدرس: خیابان احمد قصیر (بخارست) نبش کوچه نهم پلاک 34

کلیه حقوق سایت برای شرکت داده ورزی سداد محفوظ است. 1401-1378

  • قوانین و مقررات 
  • دانلود نرم افزار 
  • پست الکترونیک 
  • RSS 
  • تماس