• پرتال داخلی سداد
  • پرتال آموزش
  • 1401/03/04
  • فارسی
  • English
شرکت داده ورزی سداد پشیرو در صنعت فناوری اطلاعات و ارائه انواع خدمات در زمینه راهکارها و نرم افزارهای بانکی ( مانند بانک ملی ایران ) و غیربانکی، انواع سرویس ها ، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح های زیرساختی (امنیت، شبکه و مرکز داده) ، مشاوره کسب و کار و بانکی در سراسر کشور
  • ارتباط با مدیرعامل
  • |
  • پیشنهادات و انتقادات
  • |
  • ارتباط با ما
  • |
  • درباره ما
  • |
  • اخبار
  • |
  • محصولات و خدمات
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت وجوه و خزانه
    مدیریت وجوه و خزانه
    بانکداری نوین
    بانکداری نوین
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های عمومی و ستادی
    سامانه های عمومی و ستادی
    پرداخت الکترونیکی
    پرداخت الکترونیکی
    پشتیبانی و امداد شعب
    پشتیبانی و امداد شعب

    محصولات و خدمات

    تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در ارائه خدمات نوین بانکی با تکیه بر محصولات و خدمات متنوع شرکت داده ورزی سداد

    مشاهده تمام محصولات و خدمات
    • مدیریت مالی و حسابداری
    • مدیریت کارت و حساب
    • مدیریت وجوه و خزانه
    • بانکداری نوین
    • سامانه های حج و عتبات
    • سامانه های عمومی و ستادی
    • پرداخت الکترونیکی
    • پشتیبانی و امداد شعب
  • |
  • پروژه ها

    پشتیبانی

    • سامانه قرعه کشی
    • سامانه مدیریت وجوه نقد و اوراق بهادار
    • سامانه حضور و غیاب
    • سامانه گنجینه
    • سایر پروژه ها ....

    تولیدی

    • بله شبکه اجتماعی پیام رسان (گفتگو+پرداخت)
    • سامانه چکاوک بانک ملی ایران
    • سامانه عتبات و روادید عراق (سماح 1)
    • سامانه بام(بانک اول من)
    • سایر پروژه ها ....

    توسعه ای

    • سامانه بینا
    • سامانه جامع حج تمتع
    • سامانه حقوق و دستمزد
    • سامانه دعاوی و حقوقی
    • سایر پروژه ها ....
  • |
  • صفحه اصلی
  • بانکداری دیجیتال لمس روح مشتری است
  • اخبار
  • صفحه اصلی
  • تاریخ خبر: 2 آبان 1398
  • گروه خبر: اخبار سداد
  • تعداد کل بازدید: 2020
  • تعداد بازدیدکنندگان: 1920

بانکداری دیجیتال لمس روح مشتری است

 مدیرعامل شرکت داده‌ورزی سداد گفت: بانکداری دیجیتال نتیجه‌ی تمرکز بر مشتری و لمس روح اوست به‌گونه‌ای که مشتری با محصول پیوند عاطفی برقرار کند و آن را بخشی از هویت خود بداند.

حمیدرضا مختاریان در نخستین سمپوزیوم بانکداری نوین با اشاره بر اهمیت کسب‌وکارهای نوین اظهار داشت: شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌ها مشتری محور هستند و تمرکز زیادی بر روی انسان داشته‌اند تا جایی که امروزه کسب‌وکارهایی مانند فیسبوک وجود دارد که حتی یک محتوا تولید نمی‌کند؛ اما بزرگ‌ترین زیرساخت انتقال محتوا را دارد و از طرف دیگر اوبر باوجوداینکه یک خودرو نیز ندارد، بزرگ‌ترین شرکت تاکسی اینترنتی جهان است.

وی افزود: در مسیر جدید کسب‌وکارها باید وارد هم رقابتی(رقابت هم کارانه) با یکدیگر شوند و اتفاقی که مناسب مشتری خواهد بود را رقم بزنند؛ درواقع تحول دیجیتال دو بعد دارد که اول تجربه مشتری و دوم بحث ارائه ارزش جدید به مشتریان است که منجر به ارائه محصولات جدید به مشتریان می‌شود.

مختاریان خاطرنشان کرد: تا زمانی که سلیقه و عواطف مشتری را نشناخته‌ایم و از آن درک خاصی نداریم، مشتری برای ما مشتری محسوب نمی‌شود و زمانی که توانستیم روح مشتری را به سمت خود بکشانیم و آن را لمس کنیم؛یعنی وارد حوزه مشتری مداری شده‌ایم.

وی تأکید کرد: تمام بانک‌ها از این موضوع  که تکنولوژی به آن‌ها ضربه بزند، می‌ترسند درصورتی‌که بر اساس گزارش مکنزی، بانک‌ها باید از طریق اصلاح زیرساخت‌ها یا ایجاد زیرساخت تجربه کاربری  وارد هم رقابتی(رقابت هم کارانه) شوند.

مختاریان با اشاره به  نمونه‌های هم رقابتی موفق و تأثیرگذار در شرکت داده‌ورزی سداد گفت: در این راستا یکی از مشارکت‌های هلدینگ داده‌ورزی سداد در کنسرسیوم فرابوم با همکاری بهسازان ملت و توسن بوده که اعتقاددارم علاوه بر کاهش هزینه‌ها منجر به توسعه سهم بازار می‌شود و همچنین ورود به کنسرسیوم ققنوس و همکاری با سایر بانک‌ها سبب شد تا ریسک ورود به این بخش کاهش داده شود‌.

به اشتراک بگذارید:
حمید رضا مختاریان

ارسال خبر توسط ایمیل

 
  •  لینک به این صفحه
  •  چاپ خبر

ما را از نظر خود آگاه نمایید:

 
دیدگاه شما پس از تأیید توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد.

گروه‌های خبری

  • اخبار سداد
  • اخبار بانکی و اقتصادی
  • اخبار فناوری
  • اخبار امنیت
  • اخبار مهّم
  • دیدگاه‌ها
  • تجهیز جایگاه های سوخت با کارتخوان های هوشمند بانک ملی ایران
    تجهیز جایگاه های سوخت با کارتخوان های هوشمند بانک ملی ایران
    1 خرداد 1401
  • جزئیات تازه از افتتاح مجازی حساب ارزی بانک ملی ایران
    جزئیات تازه از افتتاح مجازی حساب ارزی بانک ملی ایران
    31 ارديبهشت 1401
  • «بله»، یار درس و مدرسه
    «بله»، یار درس و مدرسه
    27 ارديبهشت 1401
  • راه‌اندازی شعب تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان برای نخستین بار در کشور و بانک ملی ایران
    راه‌اندازی شعب تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان برای نخستین بار در کشور و بانک ملی ایران
    26 ارديبهشت 1401
  • رونمایی از تازه‌‌ترین دستاورد شرکت پرداخت الکترونیک سداد در نمایشگاه صنعت نفت
    رونمایی از تازه‌‌ترین دستاورد شرکت پرداخت الکترونیک سداد در نمایشگاه صنعت نفت
    26 ارديبهشت 1401
  • بازدید دکتر فرزین از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران
    بازدید دکتر فرزین از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران
    26 ارديبهشت 1401
  • حمایت از طرح‌های صنعت نفت، محور اصلی فعالیت‌های بانک ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
    حمایت از طرح‌های صنعت نفت، محور اصلی فعالیت‌های بانک ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
    25 ارديبهشت 1401
  • پرداخت اقساط کارت اعتباری به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه بام
    پرداخت اقساط کارت اعتباری به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه بام
    24 ارديبهشت 1401
  • حضور فعال بانک ملی ایران در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
    حضور فعال بانک ملی ایران در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
    22 ارديبهشت 1401
  • ویژگی نوآورانه «بله» برای جمع‌سپاری های مالی
    ویژگی نوآورانه «بله» برای جمع‌سپاری های مالی
    19 ارديبهشت 1401
  • خوش نام: سلام و تشکر از اطلاع رسانی شما دراین باره.

  • محمد سبزپوشان: سلام.
    ولادت پیامبر و راه اندازی سایت جدید مبارک باشد ...

  • محمد جواد حعفرزاده: امیدوارم با راه اندازی وب سایت جدید و توسعه خدمات، شرکت ...

برچسب‌ها

مسعود خاتونی مسعود خاتونی شرکت داده ورزی سداد سداد بام الکامپ سماح روابط عمومی اسناد خزانه اسلامی هیأت مدیره

محل شرکت

نقشه بزرگتر
محل شرکت

پیوندها

  • بانک ملّی ایران
  • شرکت پرداخت الکترونیک سداد
  • شرکت پارس تکنولوژی سداد (پارس)
  • بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
  • اینماد

شرکت داده ورزی سداد

شرکت داده ورزی سداد، با تکیه بر تجربه و توان تیم تخصصی خود، کوشیده ضمن تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در صنعت فناوری اطلاعات، یاریگر بزرگترین نهاد بانکی جهان اسلام، بانک ملی ایران، در ارائه سرویس های الکترونیکی به اقشار مختلف جامعه باشد. این شرکت آمادگی ارائه انواع خدمات در زمینه نرم افزارهای بانکی و غیربانکی، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح های زیرساختی (امنیت، شبکه و مرکز داده) در سراسر کشور را داراست.

  • تلفن: 88704858
  • دورنگار: 88703503 
  • آدرس: خیابان احمد قصیر (بخارست) نبش کوچه نهم پلاک 34

کلیه حقوق سایت برای شرکت داده ورزی سداد محفوظ است. 1401-1378

  • قوانین و مقررات 
  • دانلود نرم افزار 
  • پست الکترونیک 
  • RSS 
  • تماس