تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در ارائه خدمات نوین بانکی با تکیه بر محصولات و خدمات متنوع شرکت داده ورزی سداد
حسین زاده در این نشست با قدردانی از زحمات تمام مدیران و کارکنان شرکت داده ورزی سداد گفت: یکی از مواردی که از اهمیت بالایی برخوردار است، رصد آخرین وضعیت پروژه ها در سداد و انجام اقدامات لازم برای عملیاتی شدن طرح هایی است که در مراحل نهایی قرار دارند.
وی با تاکید بر افزایش تعداد کاربران بله اظهار داشت: توسعه ارائه خدمات بر بستر این پلت فرم به سازمان ها و شرکت های مختلف و همچنین افزایش بازوهای کسب و کاری در بله باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
مسعود خاتونی نیز در این جلسه با تشریح پروژه های فناورانه که در سداد اجرایی شده، تاکیدکرد: توجه مدیر عامل بانک ملی به آخرین وضعیت پروژهها و بررسی موانع موجود و انجام اقدامات مقتضی برای رفع آن به منظور عملیاتی شدن طرح قابل قدردانی است و بیانگر حمایت همه جانبه بانک ملی از روندهای نوآوری در سداد دارد.
حمید رضا مختاریان، مدیر عامل شرکت داده ورزی سداد نیز در این نشست با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژها و موانع موجود در عملیاتی کردن طرح های ناتمام یادآور شد: امیدوارم با حمایت های همه جانبه مدیران بانک ملی از سداد بتوانیم با عملیاتی کردن تمام طرح ها رضایت حداکثری مشتریان این بانک را به دست آوریم.
وی با اشاره به موفقیت های کسب شده از سوی بله گفت: پلت فرم بله به عنوان یکی از سه پیام رسان مجاز داخلی برای امور اداری از سوی مرکزملی فضای مجازی انتخاب شده و بالاترین امتیاز رضایت کاربران نهایی را در اپ استورها به خود اختصاص داده است.
مختاریان با اشاره به عملیاتی کردن ارائه رمز یکبار مصرف در پلت فرم بله اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات مطرح شده از سوی کاربران در بهره گیری از رمز یکبار مصرف سختی و پیچیدگی ها در نصب یک اپلیکیشن جدید به منظور دریافت این نوع رمز است از این رو با توجه به سهولت در تجربه کاربری امکان دریافت رمز یکبار مصرف در پلت فرم بله فراهم شده است.
وی خاطر نشان کرد: سامانه یکپارچه اطلاعات مشتریان به مرحله عملیاتی رسیده و این پروژه در وضعیت مطلوبی قرار دارد که با برقراری یک ارتباط هوشمندانه با مشتریان و ساده سازی فرآیندها میتواند رضایت مشتریان بانک ملی را افزایش دهد.
مختاریان یادآور شد: تعداد کاربران بام به رقم سه میلیون و 500 هزار کاربر رسیده که بر اساس آمار در پاییز 97 با بیش از 442 هزار ریال تراکنش کارت به کارت، فروش بیش از 5.5 میلیارد ریال صندوق بورسی، فروش 13.5 میلیارد ریال شارژ خودکار با 370 هزار تراکنش و 670 هزار تراکنش عوارض خروج از کشور به مبلغ یک هزار و 800 میلیارد ریال عملکرد مطلوبی را به ثبت رسانده است.
وی با اشاره به عملیاتی شدن کنسرسیوم فرابوم در حوزه بانکداری باز با همکاری گروه توسن و شرکت بهسازان ملت گفت: این کنسرسیوم با هدف ایجاد هاب بانکداری باز کشور برای ارائه سرویس بانکی مبتنی بر APIو سرویس های ارزش افزوده باز با ترکیب سرویس های کسب و کاری مختلف دورنمای خوبی برای آن در نظر گرفته شده است.