تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در ارائه خدمات نوین بانکی با تکیه بر محصولات و خدمات متنوع شرکت داده ورزی سداد
قرعه کشی دومین دوره جشنواره سامانه "بام" بانک ملی ایران با عنوان "ماشین بابام" برگزار و برنده خوش اقبال آن مشخص شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، مراسم قرعه کشی دومین دوره جشنواره سامانه "بام" با عنوان "ماشین بابام" در باشگاه آجودانیه با حضور دکتر حسین زاده مدیر عامل، برات کریمی عضو هیأت مدیره، مدیران ارشد، کارکنان و مشتریان و همچنین مهندس مختاریان مدیر عامل و دکتر تکبیری رئیس هیأت مدیره سداد برگزار شد؛ طاهره عباس زاده از مشهد به عنوان برنده یک دستگاه رنو کپچر انتخاب شد.
قرعه کشی از میان مشتریانی که از ابتدای آبان ماه تا پایان دی ماه در این سامانه عضو شده و نیز مشتریان عضو سامانه "بام" به شرطی که حداقل یک نفر را به عنوان عضو جدید در این سامانه معرفی و ثبت نام کرده بودند، برگزار شد.
مدیر عامل بانک ملی ایران در این مراسم با اشاره به این نکته که آمار موجود نشان می دهد شعبی که میزان معرفی سامانه "بام" در آنها بیشتر بوده، خلوت تر شده اند و کارکنان آنان می توانند به سایر امور شعبه بپردازند را از مزیت های استفاده از این سامانه برشمرد.
دکتر محمدرضا حسین زاده با بیان این که در حال حاضر بانک ملی ایران یک بانک مدرن، پیشرو و حرفه ای است، خاطر نشان کرد: بام و بله در فضای مجازی و کارت سکه ، طرح ویژه مسکن و بانک آفیسر نمونه های موفق اجرای بانکداری مدرن در بانک ملی ایران است.
وی همچنین اظهار داشت: خلاقیت و نوآوری در بانک ملی ایران موج می زند و ما تلاش کرده ایم با استفاده از توان و دانش داخلی و خارجی، آنها را به محصولات متنوع مشتری پسند تبدیل کنیم.
مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: با رونمایی از محصولات تازه بانک در شش ماهه نخست سال آینده، تحولی جدی در نظام بانکی ایجاد خواهد شد.
سامانه "بام" که توسط متخصصان زبده و توانمند شرکت داده ورزی سداد طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی می شود، سامانه ای است که مشتریان بانک ملی می توانند با آن بخش قابل توجهی از نیازهای بانکی خود را برطرف کنند.
این سامانه علاوه بر اینکه از روی سایت بانک ملی ایران قابل دسترسی است، در دو نسخه اندروید و آی او اس نیز در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
دریافت صورتحساب، انتقال وجه، شارژ خودکار سیم کارت، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبض، پرداخت افساط تسهیلات، خرید شارژ و پرداخت به خیریه ها تنها بخشی از خدمات سامانه "بام" است.
"بام" مانند یک موجود زنده به صورت مرتب و زمانبندی شده در حال به روز رسانی است، به طوری که هر دو هفته یک بار امکانات تازه ای به آن افزوده می شود.