• پرتال داخلی سداد
  • پرتال آموزش
  • 1401/11/09
  • فارسی
  • English
شرکت داده ورزی سداد پشیرو در صنعت فناوری اطلاعات و ارائه انواع خدمات در زمینه راهکارها و نرم افزارهای بانکی ( مانند بانک ملی ایران ) و غیربانکی، انواع سرویس ها ، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح های زیرساختی (امنیت، شبکه و مرکز داده) ، مشاوره کسب و کار و بانکی در سراسر کشور
  • ارتباط با مدیرعامل
  • |
  • پیشنهادات و انتقادات
  • |
  • ارتباط با ما
  • |
  • درباره ما
  • |
  • اخبار
  • |
  • محصولات و خدمات
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت وجوه و خزانه
    مدیریت وجوه و خزانه
    بانکداری نوین
    بانکداری نوین
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های عمومی و ستادی
    سامانه های عمومی و ستادی
    پرداخت الکترونیکی
    پرداخت الکترونیکی
    پشتیبانی و امداد شعب
    پشتیبانی و امداد شعب

    محصولات و خدمات

    تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در ارائه خدمات نوین بانکی با تکیه بر محصولات و خدمات متنوع شرکت داده ورزی سداد

    مشاهده تمام محصولات و خدمات
    • مدیریت مالی و حسابداری
    • مدیریت کارت و حساب
    • مدیریت وجوه و خزانه
    • بانکداری نوین
    • سامانه های حج و عتبات
    • سامانه های عمومی و ستادی
    • پرداخت الکترونیکی
    • پشتیبانی و امداد شعب
  • |
  • پروژه ها

    پشتیبانی

    • سامانه قرعه کشی
    • سامانه مدیریت وجوه نقد و اوراق بهادار
    • سامانه حضور و غیاب
    • سامانه گنجینه
    • سایر پروژه ها ....

    تولیدی

    • بله شبکه اجتماعی پیام رسان (گفتگو+پرداخت)
    • سامانه چکاوک بانک ملی ایران
    • سامانه عتبات و روادید عراق (سماح 1)
    • سامانه بام(بانک اول من)
    • سایر پروژه ها ....

    توسعه ای

    • سامانه بینا
    • سامانه جامع حج تمتع
    • سامانه حقوق و دستمزد
    • سامانه دعاوی و حقوقی
    • سایر پروژه ها ....
  • |
  • صفحه اصلی
  • بانک ملی ایران به پیام رسان "بله" شرکت داده ورزی سداد "بله " گفت.
  • اخبار
  • صفحه اصلی
  • تاریخ خبر: 20 دی 1396
  • گروه خبر: اخبار سداد
  • تعداد کل بازدید: 5562
  • تعداد بازدیدکنندگان: 5167

بانک ملی ایران به پیام رسان "بله" شرکت داده ورزی سداد "بله " گفت.

اولین نشست خبری حمایت از رونق کسب و کارها در فضای مجازی با استفاده از اپلیکیشن پیام رسان  بانکی"بله" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، اولین نشست خبری حمایت از رونق کسب و کارها در فضای مجازی با استفاده از اپلیکیشن پیام رسان  بانکی"بله" با حضور مهندس مسعود خاتونی عضو هیأت مدیره و معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملی ایران، دکتر فرامرز خالقی مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت داده ورزی سداد، مهندس حمیدرضا مختاریان عضو هیأت مدیره و معاونت نرم افزار و مهندس محمد حسین انصاری از متخصصان و طراحان اپلیکیشن "بله" و خبرنگاران رسانه های مختلف، چهارشنبه 96/10/20 از ساعت 13 در سالن کنفرانس بانک ملی ایران برگزار شد.

در این نشست مهندس خاتونی گفت: آنچه که امروز حوزه کسب و کار را تحت تأثیر قرار داده، حضور شبکه ملی مجازیست. و علت حضور بانک ملی ایران در شبکه های مجازی و پیام رسان ها ایجاد کسب و کارهای نو و تعاملی است. ایشان خاطر نشان کردند که بانک ملی ایران در سال های اخیر در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، ثابت کرد که فارغ از ملی بودن، به نیازهای اساسی مردم هم توجه کرده است. و در همین راستا در حمایت از شرکت های دانش بنیان و متخصصان جوان کشور، پشتیبانی از اپلیکیشن پیام رسان بانکی "بله" ، محصول شرکت داده ورزی سداد را بر عهده گرفت تا بتواند بستر مناسبی را برای استارت آپ های کنونی فراهم آورد که در این راستا با مذاکرات بعمل آمده در دیماه 95 با بانک مرکزی برای حضور سرویس های بانکی درفضای مجازی بر روی این اپلیکیشن وارد مذاکره شد.

اپلیکیشن پیام رسان "بله" با داشتن امکانات کارت به کارت، دریافت پول، عوارض خروج از کشور، پرداخت جریمه خودرو، خرید شارژ و پرداخت قبض توانسته است بدون تبلیغات گسترده تاکنون بالغ بر 600 هزار کاربر را جذب خود کند که در حال حاضر طبق آخرین آمار، روزانه 10 تا 12 هزار کاربر این پیام رسان را نصب می کنند. لازم به ذکر است که  سقف کارت به کارت نیز در " بله"  همان سقف شتابی است و امروز بین 20 تا 30 هزار تراکنش روزانه با حجم حدود 100 میلیارد ریال  در پیام رسان «بله» در حال انجام است.

وی درباره امنیت شبکه پیام رسان" بله " نیز ابراز داشت: این اطمینان را به مردم می دهیم که هیچ فردی نمی تواند تحت هیچ شرایطی به اطلاعات تبادل شده در این پیام رسان دسترسی داشته باشد و فضای امنیتی پیام رسان " بله " را تضمین می کنیم؛ چرا که در صورت فراهم نبودن این فضا، بانک ملی ایران هیچ گاه سرویس های بانکی خود را بر روی آن مستقر نمی کرد.

ایشان افزودند در ابتدا باور اینکه بتوان در یک شبکه پیام رسان، پرداخت بانکی انجام داد سخت به نظر میامد؛ اما این کار توسط متخصصان جوان و توانمند شرکت داده ورزی سداد، طراحی، پیاده سازی و عملیاتی شد.

مهندس خاتونی گفت از رسانه ها توقع داریم با اطلاع رسانی جامع و کامل خود، زمینه ی رشد و تعالی پیام رسان "بله" را فراهم کنند.

مهندس محمد حسین انصاری یکی از مدیران تیم بله نیز با تأکید بر ایمن بودن فضای پیام رسان «بله» گفت: با توجه به تجربیات گذشته در طراحی پیام رسان "بله" خوشبختانه توانستیم با محوریت قرار دادن محرمانگی، دسترس پذیری، قابلیت انعطاف پذیری بالا و مقیاس پذیری افقی( یعنی با افزایش درخواست ها سیستم به طور اتوماتیک از منابع بیشتری میتواند استفاده کند و درخواست ها را به صورت توزیع شده پردازش کند ) دغدغه اینکه با افزایش کاربران برای این پیام رسان مشکلی به وجود بیاید را برطرف کنیم.

وی عنوان کرد: رمز نگاری های مختلفی برای این پیام رسان انجام داده و علاوه بر ایجاد لایه های رمزنگاری، از چندین مشاور امنیتی توصیه های لازم را نیز دریافت کردیم و با اطمینان می توان گفت که " بله" از نرم افزار های مشابه دیگر امنیت بیشتری دارد.

انصاری گفت: پلت فورم بات " بله " این امکان را فراهم می کند تا افراد بتوانند خودشان سرویس های جدید و ایده های خلاق ایجاد کنند.

سپس خبرنگاران سوالات خود را آغاز کردند.  دکتر فرامرز خالقی در جواب سوال یکی از خبرنگاران از استقبال بانک های کشور در پیوستن به اپلیکیشن "بله" برای انجام تراکنش های بانکی یاد و اعلام کرد که تاکنون 13 بانک کشور(شامل : ملی، انصار، بانک شهر، دی، سرمایه، آینده، پارسیان، پاسارگاد، کشاورزی، حکمت ایرانیان، پست بانک، ملت) و از روز جاری  بانک تجارت امکان انجام کارت به کارت را از این پیام رسان برای کاربران خود ایجاد کرده اند.

سوالات خبرنگاران حول محور میزان امنیت، نحوه و اجرای عملیات های بانکی، میزان تراکنش های روزانه ادامه پیدا کرد که توسط مهندس خاتونی، دکتر خالقی، مهندس مختاریان و مهندس محمد حسین انصاری پاسخ داده شد.

در پایان جلسه، مهندس خاتونی از حضور و همراهی خبرنگاران در این نشست قدردانی کرد و از یکایک آنها خواست که در رسانه های خود، اطلاع رسانی و حمایت  ویژه ای در خصوص ارتقاء و شکوفایی  این گونه استار آپ ها و شرکت های دانش بنیان که توسط نخبگان جوان کشور  به منصه ظهور رسیده است، داشته باشند.

شایان ذکر است که این اپلیکیشن کاربردی در نخستین روز نمایشگاه الکامپ، تیرماه 1396، با حضور دکتر سید ابوالحسن فیروز آبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی در غرفه هلدینگ داده ورزی سداد رونمایی شده بود.

تصاویر

به اشتراک بگذارید:

ارسال خبر توسط ایمیل

 
  •  لینک به این صفحه
  •  چاپ خبر

ما را از نظر خود آگاه نمایید:

 
دیدگاه شما پس از تأیید توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد.

گروه‌های خبری

  • اخبار سداد
  • اخبار بانکی و اقتصادی
  • اخبار فناوری
  • اخبار امنیت
  • اخبار مهّم
  • دیدگاه‌ها
  • نشست صمیمانه معاونین، مدیران ارشد و همکاران با حضور مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد
    نشست صمیمانه معاونین، مدیران ارشد و همکاران با حضور مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد
    2 بهمن 1401
  • کارگاه معرفی BTM ارزی و ریالی در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد.
    کارگاه معرفی BTM ارزی و ریالی در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد.
    29 دی 1401
  • معرفی بام سازمانی سداد در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران
    معرفی بام سازمانی سداد در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران
    27 دی 1401
  • ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران شد
    ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران شد
    17 دی 1401
  • اقدامات و برنامه های "کمیته بهره وری " هلدینگ داده ورزی سداد
    اقدامات و برنامه های "کمیته بهره وری " هلدینگ داده ورزی سداد
    29 آذر 1401
  • بازدید مدیرعامل و مدیران ارشد بنیاد برکت از هلدینگ داده ورزی سداد
    بازدید مدیرعامل و مدیران ارشد بنیاد برکت از هلدینگ داده ورزی سداد
    23 آذر 1401
  • برگزاری وبینار تخصصی آکادمی سداد با موضوع "تحول دیجیتال"
    برگزاری وبینار تخصصی آکادمی سداد با موضوع "تحول دیجیتال"
    22 آذر 1401
  • بازدید عضو هیأت مدیره بانک ملی و مدیران ارشد بانکی از هلدینگ داده ورزی سداد
    بازدید عضو هیأت مدیره بانک ملی و مدیران ارشد بانکی از هلدینگ داده ورزی سداد
    20 آذر 1401
  • بازدید عضو هیأت مدیره و معاون اعتباری بانک ملی ایران به همراه تعدادی از مدیران ارشد بانک از هلدینگ داده ورزی سداد
    بازدید عضو هیأت مدیره و معاون اعتباری بانک ملی ایران به همراه تعدادی از مدیران ارشد بانک از هلدینگ داده ورزی سداد
    19 آذر 1401
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره هلدینگ داده‌ورزی سداد
    انتصاب عضو جدید هیأت مدیره هلدینگ داده‌ورزی سداد
    15 آذر 1401
  • خوش نام: سلام و تشکر از اطلاع رسانی شما دراین باره.

  • محمد سبزپوشان: سلام.
    ولادت پیامبر و راه اندازی سایت جدید مبارک باشد ...

  • محمد جواد حعفرزاده: امیدوارم با راه اندازی وب سایت جدید و توسعه خدمات، شرکت ...

برچسب‌ها

مسعود خاتونی مسعود خاتونی شرکت داده ورزی سداد سداد بام الکامپ سماح روابط عمومی اسناد خزانه اسلامی هیأت مدیره

پیوندها

  • بانک ملّی ایران
  • شرکت پرداخت الکترونیک سداد
  • شرکت پارس تکنولوژی سداد (پارس)
  • بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
  • اینماد

شرکت داده ورزی سداد

شرکت داده ورزی سداد، با تکیه بر تجربه و توان تیم تخصصی خود، کوشیده ضمن تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در صنعت فناوری اطلاعات، یاریگر بزرگترین نهاد بانکی جهان اسلام، بانک ملی ایران، در ارائه سرویس های الکترونیکی به اقشار مختلف جامعه باشد. این شرکت آمادگی ارائه انواع خدمات در زمینه نرم افزارهای بانکی و غیربانکی، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح های زیرساختی (امنیت، شبکه و مرکز داده) در سراسر کشور را داراست.

  • تلفن: 88704858
  • دورنگار: 88703503 
  • آدرس: خیابان احمد قصیر (بخارست) . کوچه ششم. پلاک  23

کلیه حقوق سایت برای شرکت داده ورزی سداد محفوظ است. 1401-1378

  • قوانین و مقررات 
  • دانلود نرم افزار 
  • پست الکترونیک 
  • RSS 
  • تماس