• پرتال داخلی سداد
  • پرتال آموزش
  • 1401/11/09
  • فارسی
  • English
شرکت داده ورزی سداد پشیرو در صنعت فناوری اطلاعات و ارائه انواع خدمات در زمینه راهکارها و نرم افزارهای بانکی ( مانند بانک ملی ایران ) و غیربانکی، انواع سرویس ها ، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح های زیرساختی (امنیت، شبکه و مرکز داده) ، مشاوره کسب و کار و بانکی در سراسر کشور
  • ارتباط با مدیرعامل
  • |
  • پیشنهادات و انتقادات
  • |
  • ارتباط با ما
  • |
  • درباره ما
  • |
  • اخبار
  • |
  • محصولات و خدمات
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت وجوه و خزانه
    مدیریت وجوه و خزانه
    بانکداری نوین
    بانکداری نوین
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های عمومی و ستادی
    سامانه های عمومی و ستادی
    پرداخت الکترونیکی
    پرداخت الکترونیکی
    پشتیبانی و امداد شعب
    پشتیبانی و امداد شعب

    محصولات و خدمات

    تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در ارائه خدمات نوین بانکی با تکیه بر محصولات و خدمات متنوع شرکت داده ورزی سداد

    مشاهده تمام محصولات و خدمات
    • مدیریت مالی و حسابداری
    • مدیریت کارت و حساب
    • مدیریت وجوه و خزانه
    • بانکداری نوین
    • سامانه های حج و عتبات
    • سامانه های عمومی و ستادی
    • پرداخت الکترونیکی
    • پشتیبانی و امداد شعب
  • |
  • پروژه ها

    پشتیبانی

    • سامانه قرعه کشی
    • سامانه مدیریت وجوه نقد و اوراق بهادار
    • سامانه حضور و غیاب
    • سامانه گنجینه
    • سایر پروژه ها ....

    تولیدی

    • بله شبکه اجتماعی پیام رسان (گفتگو+پرداخت)
    • سامانه چکاوک بانک ملی ایران
    • سامانه عتبات و روادید عراق (سماح 1)
    • سامانه بام(بانک اول من)
    • سایر پروژه ها ....

    توسعه ای

    • سامانه بینا
    • سامانه جامع حج تمتع
    • سامانه حقوق و دستمزد
    • سامانه دعاوی و حقوقی
    • سایر پروژه ها ....
  • |
  • صفحه اصلی
  • سامانه خدمات غیر حضوری " اکانت آفیسر" امکانی مشتری محور
  • اخبار
  • صفحه اصلی
  • تاریخ خبر: 10 دی 1396
  • گروه خبر: اخبار سداد
  • تعداد کل بازدید: 5106
  • تعداد بازدیدکنندگان: 4801

سامانه خدمات غیر حضوری " اکانت آفیسر" امکانی مشتری محور

سامانه خدمات " اکانت آفیسر" بانک ملی ایران همچون باجه ای غیر حضوری، امکانی مشتری محور است که در راستای توسعه بانکداری الکترونیک، برای ارتباط تنگاتنگ بین بانک و مشتریان ویژه خود، توسط متخصصین جوان و خوش ذوق شرکت داده ورزی سداد طراحی و ارائه شده است. این خدمت ویژه بر بستر اپلیکیشن " بله" نصب شده است تا مشترکین بتوانند از خدمات امن، سریع و راحت این سامانه در کنار سایر قابلیت های آن به طور اختصاصی و مستمر استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، با توجه به بهره مندی هر چه بیشتر مشتریان از خدمات الکترونیکی و نیز کاهش مراجعه ی حضوری آنان در شعب بانک، متخصصین، طراحان و برنامه نویسان شرکت داده ورزی سداد، خدمت جدید  " بانک آفیسر " را از طریق  اپلیکیشن " بله" ارائه کردند که پاسخگو و ارائه دهنده خدمات و محصولات مورد درخواست مشتری با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن خواهد بود.

شاید ایده ی اینکه در خانه باشید و یک نفر در شعبه وظیفه انجام کارهای بانکی مشتریان را به عهده داشته باشد و با یک دکمه بتوانید ابزارهای اطراف خود را کنترل کنید، در ابتدا خیلی دور از ذهن و رویایی دوردست به نظر می رسید؛ اما سرعت تغییرات به کمک تکنولوژی، هر رویایی را دست ‌یافتنی کرده است و اینک شرکت داده ورزی سداد بانک ملی ایران، این رویا را با طراحی و راه اندازی " بانک آفیسر" تحقق بخشیده و به خوبی عملیاتی و همگام با نظام های بانکی پیشرفته دنیا، حضور مشتری در شعبه بانک را منتفی کرده است. هدف این سامانه؛ ایجاد بستر ارتباطی بین مشتریان خاص و مدیر خدمات ویژه، به وسیله استفاده از نرم افزارها و سامانه های الکترونیکی موجود، نظیر "بام" و "بله" است.

این طرح که میتوان آن را به عنوان انقلابی در نظام بانکی کشور نام برد، حاصل مطالعات کارشناسی بر روی بانک های بزرگ و معتبر جهان و برنامه نویسی های دقیق طراحان متعهد و متخصص شرکت داده ورزی سداد است، که رابط های بانک در " بانک آفیسر" را از میان همکاران نخبه و توانمند خود انتخاب و پس از سپری کردن دوره های آموزشی و فنی لازم، این نیروها به منزله " اکانت آفیسر" ویژه مشتری، رابط میان شعبه و مشتری شده و موظف اند، تمام نیازهای مشتری را از مشاوره تا رسیدگی به امورات بانکی انجام دهند. همچنین " اکانت آفیسر" موظف است اطلاعات و کمک های لازم را به سرعت و با اطمینان کامل در اختیار مشتری بگذارد که این ارتباط از طریق پیامرسان " بله" انجام می شود و در پایان هر بار ارتباط میان مشتری و " اکانت آفیسر" ، مشتری می تواند به چگونگی خدمت رسانی " اکانت آفیسر" امتیاز بدهد.

این طرح از سوی  بانک ملی ایران  به منظور افزایش رضایت‌مندی مشتریان ویژه و ارتقاء سطح کیفی خدمات، به هر مشتری یک اکانت آفیسر ویژه ای اختصاص می دهد که این خدمت گامی تازه و جدی برای درخشیدن هر چه بیشتر نام بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور است.

مشتریانی که بر روی گوشی هوشمند خود اپلیکیشن " بله" را نصب کرده باشند به راحتی می توانند از خدمات باجه " اکانت آفیسر " استفاده کرده و یک بانکداری پیشرو را تجربه کنند.

خدمات این سامانه غیر حضوری برای مشتریان ویژه عبارتند از: پاسخگویی و مشاوره، افتتاح حساب، صدور و تحویل ابزار برداشت، واریز و برداشت، دریافت و وصول چک، رزرو صندوق اجاره ای، صدور چک تضمین شده و رمزدار، خرید و فروش اوراق بهادار، صدور ضمانتنامه ریالی، درخواست تسهیلات، صدور کارت هدیه، فعال سازی همراه بانک

به اشتراک بگذارید:

ارسال خبر توسط ایمیل

 
  •  لینک به این صفحه
  •  چاپ خبر

ما را از نظر خود آگاه نمایید:

 
دیدگاه شما پس از تأیید توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد.

گروه‌های خبری

  • اخبار سداد
  • اخبار بانکی و اقتصادی
  • اخبار فناوری
  • اخبار امنیت
  • اخبار مهّم
  • دیدگاه‌ها
  • نشست صمیمانه معاونین، مدیران ارشد و همکاران با حضور مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد
    نشست صمیمانه معاونین، مدیران ارشد و همکاران با حضور مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد
    2 بهمن 1401
  • کارگاه معرفی BTM ارزی و ریالی در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد.
    کارگاه معرفی BTM ارزی و ریالی در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد.
    29 دی 1401
  • معرفی بام سازمانی سداد در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران
    معرفی بام سازمانی سداد در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران
    27 دی 1401
  • ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران شد
    ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران شد
    17 دی 1401
  • اقدامات و برنامه های "کمیته بهره وری " هلدینگ داده ورزی سداد
    اقدامات و برنامه های "کمیته بهره وری " هلدینگ داده ورزی سداد
    29 آذر 1401
  • بازدید مدیرعامل و مدیران ارشد بنیاد برکت از هلدینگ داده ورزی سداد
    بازدید مدیرعامل و مدیران ارشد بنیاد برکت از هلدینگ داده ورزی سداد
    23 آذر 1401
  • برگزاری وبینار تخصصی آکادمی سداد با موضوع "تحول دیجیتال"
    برگزاری وبینار تخصصی آکادمی سداد با موضوع "تحول دیجیتال"
    22 آذر 1401
  • بازدید عضو هیأت مدیره بانک ملی و مدیران ارشد بانکی از هلدینگ داده ورزی سداد
    بازدید عضو هیأت مدیره بانک ملی و مدیران ارشد بانکی از هلدینگ داده ورزی سداد
    20 آذر 1401
  • بازدید عضو هیأت مدیره و معاون اعتباری بانک ملی ایران به همراه تعدادی از مدیران ارشد بانک از هلدینگ داده ورزی سداد
    بازدید عضو هیأت مدیره و معاون اعتباری بانک ملی ایران به همراه تعدادی از مدیران ارشد بانک از هلدینگ داده ورزی سداد
    19 آذر 1401
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره هلدینگ داده‌ورزی سداد
    انتصاب عضو جدید هیأت مدیره هلدینگ داده‌ورزی سداد
    15 آذر 1401
  • خوش نام: سلام و تشکر از اطلاع رسانی شما دراین باره.

  • محمد سبزپوشان: سلام.
    ولادت پیامبر و راه اندازی سایت جدید مبارک باشد ...

  • محمد جواد حعفرزاده: امیدوارم با راه اندازی وب سایت جدید و توسعه خدمات، شرکت ...

برچسب‌ها

مسعود خاتونی مسعود خاتونی شرکت داده ورزی سداد سداد بام الکامپ سماح روابط عمومی اسناد خزانه اسلامی هیأت مدیره

پیوندها

  • بانک ملّی ایران
  • شرکت پرداخت الکترونیک سداد
  • شرکت پارس تکنولوژی سداد (پارس)
  • بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
  • اینماد

شرکت داده ورزی سداد

شرکت داده ورزی سداد، با تکیه بر تجربه و توان تیم تخصصی خود، کوشیده ضمن تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در صنعت فناوری اطلاعات، یاریگر بزرگترین نهاد بانکی جهان اسلام، بانک ملی ایران، در ارائه سرویس های الکترونیکی به اقشار مختلف جامعه باشد. این شرکت آمادگی ارائه انواع خدمات در زمینه نرم افزارهای بانکی و غیربانکی، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح های زیرساختی (امنیت، شبکه و مرکز داده) در سراسر کشور را داراست.

  • تلفن: 88704858
  • دورنگار: 88703503 
  • آدرس: خیابان احمد قصیر (بخارست) . کوچه ششم. پلاک  23

کلیه حقوق سایت برای شرکت داده ورزی سداد محفوظ است. 1401-1378

  • قوانین و مقررات 
  • دانلود نرم افزار 
  • پست الکترونیک 
  • RSS 
  • تماس