تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در ارائه خدمات نوین بانکی با تکیه بر محصولات و خدمات متنوع شرکت داده ورزی سداد
با گذشت یک سال و نیم از راه اندازی سامانه «بام» توسط متخصصان شرکت داده ورزی سداد متعلق به بانک ملی ایران، بیش از یک میلیون نفر به عضویت آن در آمده اند.
به گزارش روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، «بام»، محصول برتر شرکت داده ورزی سداد بانک ملی ایران، اکنون به یک سامانه پر مخاطب تبدیل شده و دلیل آن هم کاربردهای فراوانش است. کاربر «بام» تقریبا از حضور در شعبه برای انجام هر عملیات بانکی بی نیاز است.