• پرتال داخلی سداد
  • پرتال آموزش
  • 1401/03/04
  • فارسی
  • English
شرکت داده ورزی سداد پشیرو در صنعت فناوری اطلاعات و ارائه انواع خدمات در زمینه راهکارها و نرم افزارهای بانکی ( مانند بانک ملی ایران ) و غیربانکی، انواع سرویس ها ، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح های زیرساختی (امنیت، شبکه و مرکز داده) ، مشاوره کسب و کار و بانکی در سراسر کشور
  • ارتباط با مدیرعامل
  • |
  • پیشنهادات و انتقادات
  • |
  • ارتباط با ما
  • |
  • درباره ما
  • |
  • اخبار
  • |
  • محصولات و خدمات
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت وجوه و خزانه
    مدیریت وجوه و خزانه
    بانکداری نوین
    بانکداری نوین
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های عمومی و ستادی
    سامانه های عمومی و ستادی
    پرداخت الکترونیکی
    پرداخت الکترونیکی
    پشتیبانی و امداد شعب
    پشتیبانی و امداد شعب

    محصولات و خدمات

    تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در ارائه خدمات نوین بانکی با تکیه بر محصولات و خدمات متنوع شرکت داده ورزی سداد

    مشاهده تمام محصولات و خدمات
    • مدیریت مالی و حسابداری
    • مدیریت کارت و حساب
    • مدیریت وجوه و خزانه
    • بانکداری نوین
    • سامانه های حج و عتبات
    • سامانه های عمومی و ستادی
    • پرداخت الکترونیکی
    • پشتیبانی و امداد شعب
  • |
  • پروژه ها

    پشتیبانی

    • سامانه قرعه کشی
    • سامانه مدیریت وجوه نقد و اوراق بهادار
    • سامانه حضور و غیاب
    • سامانه گنجینه
    • سایر پروژه ها ....

    تولیدی

    • بله شبکه اجتماعی پیام رسان (گفتگو+پرداخت)
    • سامانه چکاوک بانک ملی ایران
    • سامانه عتبات و روادید عراق (سماح 1)
    • سامانه بام(بانک اول من)
    • سایر پروژه ها ....

    توسعه ای

    • سامانه بینا
    • سامانه جامع حج تمتع
    • سامانه حقوق و دستمزد
    • سامانه دعاوی و حقوقی
    • سایر پروژه ها ....
  • |
  • صفحه اصلی
  • دکتر فرامرز خالقی: حضور بانک ها در شبکه های اجتماعی ضرورت انکارناپذیر و نیازمند تشریک مساعی همگانی است.
  • اخبار
  • صفحه اصلی
  • تاریخ خبر: 24 بهمن 1395
  • گروه خبر: اخبار سداد
  • تعداد کل بازدید: 11426
  • تعداد بازدیدکنندگان: 11257

دکتر فرامرز خالقی: حضور بانک ها در شبکه های اجتماعی ضرورت انکارناپذیر و نیازمند تشریک مساعی همگانی است.

عصر امروز فرامرز خالقی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره داده ورزی سداد در نشست تخصصی تکنولوژی های مالی در هشتمین کنفرانس توسعه نظام تأمین مالی و سرمایه گذاری با  سخنرانی حول محور بانکداری اجتماعی حضور یافت. وی در این سخنرانی در ابتدا با ارایه تعریفی از رسانه های اجتماعی، با بیان آمارهایی از روند رشد تعداد کاربران رسانه های اجتماعی، توجه به رشد روزافزون کاربران را به دلیل تشکیل کلون های اجتماعی برای بانک ها حایز اهمیت دانست.

مدیرعامل داده ورزی سداد حضور رو به گسترش بانک های بزرگ دنیا در رسانه های اجتماعی را ارزیابی نمود و با ارایه آمارهایی از تعداد و تنوع فعالیت های بانکداری اجتماعی در بستر رسانه های اجتماعی در هر مورد از بانک های فعال نمونه ای را ذکر کرد؛ در ادامه نیز با ذکر  مثال هایی از محدودیت های موجود در حوزه قانونی، خواستار توجه بیشتر نظام بانکی کشور به مقوله بانکداری در بستر شبکه های اجتماعی شد.

فرامرز خالقی با ذکر مصادیق بانکداری اجتماعی، ارایه سرویس های بانکی در بستر رسانه های اجتماعی را تنها بخشی از بانکداری اجتماعی  قابل اجرا در رسانه های اجتماعی قلمداد کرد  و اظهار داشت: فعالیت هایی نظیر ارتباط با مشتریان، باشگاه مشتریان، کمپین های بازاریابی، Crowd Funding، P2P Lending، ایجاد سیستم اعتبارسنجی  بعنوان برخی دیگر از فعالیت های حایز اهمیت در این حوزه است.

وی همچنین خاطرنشان کرد؛ رسانه های اجتماعی علاوه بر ایجاد امکان  آگاهی از مشتری به منظور تدارک کمپین های بازاریابی، در بوجود آوردن امکان استنتاج و تجزیه و تحلیل بینش مشتری به منظور ارایه خدمات در راستای نیازهای او حایز اهمیت است؛ همچنین ایشان امکان شناسایی و تولید محصولات جدید، بهبود فرآیند توسعه محصول و همچنین بهبود خدمات در حوزه ارتباط با مشتریان را از مهمترین مزایای رسانه های اجتماعی برای بانکها عنوان کرد.

مدیرعامل  داده ورزی سداد کاربری رسانه های اجتماعی در جهت توسعه نام تجاری بانک و همچنین امکان مدیریت شهرت و اعتبار بانک به دلیل رابطه نزدیک بوجود آمده با مشتریان را نیز متذکر شد و با جمع بندی مزیت های بر شمرده خاطرنشان کرد: با توجه به مزیت های ذکر شده حضور بانک ها در رسانه های اجتماعی یک ضرورت انکار ناپذیر است که همگان از نهادهای قانونی بالاخص بانک مرکزی گرفته تا بانک های تجاری و متولیان امور زیرساخت لازم است در این باره تشریک مساعی لازم را بعمل آورند تا بتوان انتظارات از شبکه بانکی را برآورده ساخت.

در خاتمه فرامرز خالقی با ارایه نقشه راه ورود به حوزه بانکداری در رسانه های اجتماعی، حیاتی‌ترین المان‌ها برای حضور موفق بانک‌ها در رسانه‌های اجتماعی را "پذیرش نتایج تغییر فرهنگی ناشی از رسانه اجتماعی"،  "حرکت داخلی به سمت یک سازمان اجتماعی‌محور"، "حفظ عنصر انسانی در همه تعاملات بانکی" و "گذار از یک سازمان اجتناعی‌محور به یک سازمان مشتری‌محور" معرفی نمود.

گفتنی است شرکت داده ورزی سداد در این کنفرانس به نمایندگی از بانک ملی ایران حضور فعال داشته است.

 

تصاویر

به اشتراک بگذارید:

ارسال خبر توسط ایمیل

 
  •  لینک به این صفحه
  •  چاپ خبر

ما را از نظر خود آگاه نمایید:

 
دیدگاه شما پس از تأیید توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد.

گروه‌های خبری

  • اخبار سداد
  • اخبار بانکی و اقتصادی
  • اخبار فناوری
  • اخبار امنیت
  • اخبار مهّم
  • دیدگاه‌ها
  • تجهیز جایگاه های سوخت با کارتخوان های هوشمند بانک ملی ایران
    تجهیز جایگاه های سوخت با کارتخوان های هوشمند بانک ملی ایران
    1 خرداد 1401
  • جزئیات تازه از افتتاح مجازی حساب ارزی بانک ملی ایران
    جزئیات تازه از افتتاح مجازی حساب ارزی بانک ملی ایران
    31 ارديبهشت 1401
  • «بله»، یار درس و مدرسه
    «بله»، یار درس و مدرسه
    27 ارديبهشت 1401
  • راه‌اندازی شعب تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان برای نخستین بار در کشور و بانک ملی ایران
    راه‌اندازی شعب تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان برای نخستین بار در کشور و بانک ملی ایران
    26 ارديبهشت 1401
  • رونمایی از تازه‌‌ترین دستاورد شرکت پرداخت الکترونیک سداد در نمایشگاه صنعت نفت
    رونمایی از تازه‌‌ترین دستاورد شرکت پرداخت الکترونیک سداد در نمایشگاه صنعت نفت
    26 ارديبهشت 1401
  • بازدید دکتر فرزین از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران
    بازدید دکتر فرزین از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران
    26 ارديبهشت 1401
  • حمایت از طرح‌های صنعت نفت، محور اصلی فعالیت‌های بانک ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
    حمایت از طرح‌های صنعت نفت، محور اصلی فعالیت‌های بانک ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
    25 ارديبهشت 1401
  • پرداخت اقساط کارت اعتباری به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه بام
    پرداخت اقساط کارت اعتباری به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه بام
    24 ارديبهشت 1401
  • حضور فعال بانک ملی ایران در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
    حضور فعال بانک ملی ایران در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
    22 ارديبهشت 1401
  • ویژگی نوآورانه «بله» برای جمع‌سپاری های مالی
    ویژگی نوآورانه «بله» برای جمع‌سپاری های مالی
    19 ارديبهشت 1401
  • خوش نام: سلام و تشکر از اطلاع رسانی شما دراین باره.

  • محمد سبزپوشان: سلام.
    ولادت پیامبر و راه اندازی سایت جدید مبارک باشد ...

  • محمد جواد حعفرزاده: امیدوارم با راه اندازی وب سایت جدید و توسعه خدمات، شرکت ...

برچسب‌ها

مسعود خاتونی مسعود خاتونی شرکت داده ورزی سداد سداد بام الکامپ سماح روابط عمومی اسناد خزانه اسلامی هیأت مدیره

محل شرکت

نقشه بزرگتر
محل شرکت

پیوندها

  • بانک ملّی ایران
  • شرکت پرداخت الکترونیک سداد
  • شرکت پارس تکنولوژی سداد (پارس)
  • بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
  • اینماد

شرکت داده ورزی سداد

شرکت داده ورزی سداد، با تکیه بر تجربه و توان تیم تخصصی خود، کوشیده ضمن تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در صنعت فناوری اطلاعات، یاریگر بزرگترین نهاد بانکی جهان اسلام، بانک ملی ایران، در ارائه سرویس های الکترونیکی به اقشار مختلف جامعه باشد. این شرکت آمادگی ارائه انواع خدمات در زمینه نرم افزارهای بانکی و غیربانکی، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح های زیرساختی (امنیت، شبکه و مرکز داده) در سراسر کشور را داراست.

  • تلفن: 88704858
  • دورنگار: 88703503 
  • آدرس: خیابان احمد قصیر (بخارست) نبش کوچه نهم پلاک 34

کلیه حقوق سایت برای شرکت داده ورزی سداد محفوظ است. 1401-1378

  • قوانین و مقررات 
  • دانلود نرم افزار 
  • پست الکترونیک 
  • RSS 
  • تماس