تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در ارائه خدمات نوین بانکی با تکیه بر محصولات و خدمات متنوع شرکت داده ورزی سداد
هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران که از 26 تا 28 دی 1401 در مرکز آفرینشهای کانون پرورش فکری و هتل لاله برگزار شد علاوه بر رویکرد نمایشگاهی خود، شامل نشستهای تخصصی و کارگاههای معرفی محصول نیز بود.
به گزارش روابطعمومی هلدینگ دادهورزی سداد، در این دوره از نمایشگاه، سهشنبه 27 دیماه 1401 اولین کارگاه معرفی محصول سداد با عنوان "بام سازمانی" برگزار شد.
میثم شرافتیان، نماینده سداد در کارگاه معرفی محصول سامانه بام سازمانی گفت: بام سازمانی این فرصت را فراهم کرده است تا خدمات بانکداری اینترنتی به صورت ویژهتر در اختیار سازمانهای بزرگ و هلدینگها قرار گیرد.
به گفته وی: امکان ارایه خدمات و سرویسهای خاص نرمافزاری به مشتریان و سازمانهای بزرگ از اهمیت بالایی برای بانکملی برخوردار بوده و از این رو بانکداری سازمانی این بانک تحت عنوان بام سازمانی به عنوان پل ارتباطی میان سازمانهای مختلف و بانک ایجاد شده است.
شرافتیان گفت: بام سازمانی امکان تعریف ساختار سازمانی و زیر سازمان، تقسیم وجوه و واریز حقوق، تعریف گروه حساب، تعریف حسابهای سازمان، تعیین سقف انتقال پول برای شرکت، گزارش صورتحساب، گزارش ریز تراکنش، صورتحساب تلفیقی، گزارشهای تحلیلی و مقایسهای و مدیریت کاربران و سطوح دسترسی را فراهم کرده است.
همچنین امکان تعریف قوانین دسترسی برای تراکنشهای سازمان به صورت درختی، تعریف مشتریان سازمان و تهیه گزارشهای خاص بر اساس مشتری، ثبت و مدیریت دستور پرداخت آنی، تسهیم وجوه، مدیریت درخواستهای بانکی، تعریف فرآیندهای تایید، گزارش گیری از تراکنشها بر اساس وضعیت پرداخت، ارایه سرویسهای بانکداری به صورت وب سرویس بر اساس سطوح دسترسی هر کاربر، تعریف کاربران با نقشهای سازمانی متفاوت و امکان ارتباط با سامانههای داخلی سازمانها از دیگر قابلیتهای بام سازمانی است که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.