تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در ارائه خدمات نوین بانکی با تکیه بر محصولات و خدمات متنوع شرکت داده ورزی سداد
دکتر محمدرضا فرزین، مدیرعامل بانک ملی ایران، به همراه جمعی از مدیران ارشد بانک ملی در آستانه 27 اردیبهشتماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، با همکاران بخشهای مختلف اداره کل روابط عمومی بانک دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت دادهورزی سداد به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، روز دوشنبه 26 اردیبهشتماه دکتر محمدرضا فرزین و هیات همراه با حضور در اداره کل روابط عمومی، ضمن دیدار و گفتوگو با همکاران، از نزدیک با فعالیتهای آنان آشنا شدند.
مدیرعامل بانک ملی ایران در این بازدید به جایگاه مهم روابط عمومی در سازمان اشاره کرد؛ لذا خواستار توجه همهجانبه به تمامی فعالیتهای بانک با هدف اطلاعرسانی گسترده میان کارکنان و عموم مردم شد. وی با نظر به اهمیت بانک ملی ایران در فضای اقتصادی کشور، لزوم اطلاع و آگاهی کافی از خدمات بانک را برای همگان یادآور شد.
دکتر فرزین استفاده از ظرفیتهای جدید به منظور اطلاعرسانی به مخاطبان را مورد تاکید قرار داد و اظهار امیدواری کرد که که با توسعه روابط عمومی، فعالیتهای بانک بازتاب بیرونی بهتر و بیشتری داشته باشد.