• پرتال داخلی سداد
  • پرتال آموزش
  • 1401/03/04
  • فارسی
  • English
شرکت داده ورزی سداد پشیرو در صنعت فناوری اطلاعات و ارائه انواع خدمات در زمینه راهکارها و نرم افزارهای بانکی ( مانند بانک ملی ایران ) و غیربانکی، انواع سرویس ها ، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح های زیرساختی (امنیت، شبکه و مرکز داده) ، مشاوره کسب و کار و بانکی در سراسر کشور
  • ارتباط با مدیرعامل
  • |
  • پیشنهادات و انتقادات
  • |
  • ارتباط با ما
  • |
  • درباره ما
  • |
  • اخبار
  • |
  • محصولات و خدمات
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت وجوه و خزانه
    مدیریت وجوه و خزانه
    بانکداری نوین
    بانکداری نوین
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های عمومی و ستادی
    سامانه های عمومی و ستادی
    پرداخت الکترونیکی
    پرداخت الکترونیکی
    پشتیبانی و امداد شعب
    پشتیبانی و امداد شعب

    محصولات و خدمات

    تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در ارائه خدمات نوین بانکی با تکیه بر محصولات و خدمات متنوع شرکت داده ورزی سداد

    مشاهده تمام محصولات و خدمات
    • مدیریت مالی و حسابداری
    • مدیریت کارت و حساب
    • مدیریت وجوه و خزانه
    • بانکداری نوین
    • سامانه های حج و عتبات
    • سامانه های عمومی و ستادی
    • پرداخت الکترونیکی
    • پشتیبانی و امداد شعب
  • |
  • پروژه ها

    پشتیبانی

    • سامانه قرعه کشی
    • سامانه مدیریت وجوه نقد و اوراق بهادار
    • سامانه حضور و غیاب
    • سامانه گنجینه
    • سایر پروژه ها ....

    تولیدی

    • بله شبکه اجتماعی پیام رسان (گفتگو+پرداخت)
    • سامانه چکاوک بانک ملی ایران
    • سامانه عتبات و روادید عراق (سماح 1)
    • سامانه بام(بانک اول من)
    • سایر پروژه ها ....

    توسعه ای

    • سامانه بینا
    • سامانه جامع حج تمتع
    • سامانه حقوق و دستمزد
    • سامانه دعاوی و حقوقی
    • سایر پروژه ها ....
  • |
  • صفحه اصلی
  • تدابیر جدید برای حرکت بانک ملی ایران در مسیر موفقیت
  • اخبار
  • صفحه اصلی
  • تاریخ خبر: 8 ارديبهشت 1401
  • گروه خبر: اخبار سداد
  • تعداد کل بازدید: 111
  • تعداد بازدیدکنندگان: 106

تدابیر جدید برای حرکت بانک ملی ایران در مسیر موفقیت

دکتر محمدرضا فرزین، مدیرعامل بانک ملی ایران، با تاکید بر برنامه‌ریزی در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مشتریان، به برنامه‌های راهبردی متعددی در بانک ملی ایران اشاره کرد که اجرای آن‌ها در سال جاری سرآغاز تحول خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی داده‌ورزی سداد، همایش ارزیابی عملکرد واحدهای صف منتهی به اسفندماه 1400 با حضور جمعی از معاونان مدیرعامل، روسای ادارات امور شعب استان‌ها، شعب مستقل، حوزه‌ها و شعب ممتاز روز 7 اردیبهشت ماه 1401 به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد. در این نشست دکتر فرزین پس از آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان و قدردانی از تلاش و هم‌افزایی کارکنان بانک ملی ایران برای دستیابی به اهداف بانک در سال گذشته، مهمترین راهبردها، سیاست‌ها و اهداف جدید بانک در سال جدید را تشریح کرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران پس از تاکید بر پیاده‌سازی با قدرت برنامه استراتژیک بانک در سال جاری، یکی از مهمترین محورهای این برنامه را تفویض اختیارات بیشتر به استان‌ها در راستای جهش فعالیت‌های اقتصادی و حفظ تراز نقدینگی در استان‌ها معرفی کرد. وی با اشاره به اهمیت افزایش سهم بانک در تمامی شاخصه‌های نظام بانکی، خاطرنشان کرد: با همکاری همه کارکنان باید با آسیب‌شناسی، گزارش‌های تحلیلی میدانی و پایش مداوم، شعبه‌هایی را که سال گذشته به حد نصاب سودآوری نرسیدند، شناسایی و با طراحی و اجرا یک برنامه مدون و منسجم، به جبران عقب‌ماندگی آن‌ها کمک کنیم.

دکتر فرزین پیرو الزامی خواندن اجرای بانکداری تجاری، شرکتی و خُرد با استفاده از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در سطح بانک ملی ایران، عنوان کرد: با تخصیص برخی شعب به امور شرکت‌های دانش‌بنیان، سبد خدمات اعتباری بانک را به سمت برآورد کردن خواسته‌های کسب‌وکارهای دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها هدایت خواهیم کرد. وی بیان کرد: انتظار داریم همکاران تلاش کنند مطابق برنامه‌ها و نقشه راه موجود به اهداف و سیاست‌های ابلاغی دست یابیم.

در ادامه این جلسه، اعضای هیات عامل و معاونان به بیان مسائل و مشکلات همکاران واحدهای صف و ستاد و همچنین ارائه راهکارهای پیشنهادی خود پرداختند.

در این نشست معاونت برنامه‌ریزی و تحول بانک ملی ایران شاخص‌های عملکردی در بخش‌های مختلف برای واحدهای بانک را مورد بررسی قرار داد و گزارشی از عملکرد آن‌ها ارائه شد. محمد شیریجیان، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و تحول بانک با اشاره به نقشه راه مشخص و منسجمی که برای حرکت موثر و مطلوب بانک در سال جاری ترسیم شده است، خرد جمعی، مشارکت و هم‌افزایی را لازمه رسیدن به دستاوردهای جدید دانست. وی توسعه خدمات اعتباری، افزایش درآمدهای غیرمشاع و افزایش سهم بازار را از راهبردها و اولویت‌های جدید بانک در سال جاری خواند و افزود: اگر اهداف و اولویت‌های بانک محقق شود، جهش خوبی در همه حوزه‌ها شاهد خواهیم بود و بانک به طور قطع به سوددهی خواهد رسید. وی ضمن تبیین اهداف و راهبردهای بانک، با مدیران حاضر در مورد موضوعات و سوالات مطرح شده از سوی آن‌ها، به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در ادامه حسن مونسان، عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران، داشتن برنامه عملیاتی در کنار برنامه‌های استراتژی و اهداف بانک مهم و ضروری خواند و گفت: با استقرار سامانه‌ها، ابزار و محصولات جدید در شعب، به طور قطع نسبت به رقبا موفق‌تر عمل خواهیم کرد.

محمد نجف‌زاده، سرپرست معاونت امور شعب و بازاریابی منطقه دو بانک ملی ایران نیز مدعی شد تا چند روز آینده با آسیب‌شناسی و واکاوی‌های جدی، گزارش بررسی دلایل ضعف عملکردی بعضی از شعب را ارائه خواهد کرد.

در ادامه علیرضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران یادآور شد: معتقدم با ارائه راهکارها و راهبردهای سازنده به رشد بانک کمک خواهیم کرد. او با اشاره به پیشنهادات سازنده و ایده‌های نو با عنوان زمینه‌ساز رشد و تعالی هر سازمان، تاکید کرد: ایده‌ها و روش‌های نوآورانه و فناورانه در حوزه‌ فناوری‌های مالی موجب ارزش افزوده و تسهیل امور خواهد شد.

در این نشست داریوش زراعتگر، رئیس اداره امور شعب استان بوشهر، افشین کاظمی، رئیس اداره امور شعب غرب تهران، یحیی حبیبی، رئیس اداره امور شعب مرکزی تهران، بهزاد جلیلیان، رئیس اداره امور شعب استان کرمانشاه و عبدالله جلالی، رئیس شعبه مستقل فردوسی نیز به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پراختند.

در پایان این جلسه مجازی نیز واحدهای برتر بانک در سال گذشته معرفی شدند.

به اشتراک بگذارید:

ارسال خبر توسط ایمیل

 
  •  لینک به این صفحه
  •  چاپ خبر

ما را از نظر خود آگاه نمایید:

 
دیدگاه شما پس از تأیید توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد.

گروه‌های خبری

  • اخبار سداد
  • اخبار بانکی و اقتصادی
  • اخبار فناوری
  • اخبار امنیت
  • اخبار مهّم
  • دیدگاه‌ها
  • تجهیز جایگاه های سوخت با کارتخوان های هوشمند بانک ملی ایران
    تجهیز جایگاه های سوخت با کارتخوان های هوشمند بانک ملی ایران
    1 خرداد 1401
  • جزئیات تازه از افتتاح مجازی حساب ارزی بانک ملی ایران
    جزئیات تازه از افتتاح مجازی حساب ارزی بانک ملی ایران
    31 ارديبهشت 1401
  • «بله»، یار درس و مدرسه
    «بله»، یار درس و مدرسه
    27 ارديبهشت 1401
  • راه‌اندازی شعب تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان برای نخستین بار در کشور و بانک ملی ایران
    راه‌اندازی شعب تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان برای نخستین بار در کشور و بانک ملی ایران
    26 ارديبهشت 1401
  • رونمایی از تازه‌‌ترین دستاورد شرکت پرداخت الکترونیک سداد در نمایشگاه صنعت نفت
    رونمایی از تازه‌‌ترین دستاورد شرکت پرداخت الکترونیک سداد در نمایشگاه صنعت نفت
    26 ارديبهشت 1401
  • بازدید دکتر فرزین از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران
    بازدید دکتر فرزین از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران
    26 ارديبهشت 1401
  • حمایت از طرح‌های صنعت نفت، محور اصلی فعالیت‌های بانک ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
    حمایت از طرح‌های صنعت نفت، محور اصلی فعالیت‌های بانک ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
    25 ارديبهشت 1401
  • پرداخت اقساط کارت اعتباری به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه بام
    پرداخت اقساط کارت اعتباری به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه بام
    24 ارديبهشت 1401
  • حضور فعال بانک ملی ایران در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
    حضور فعال بانک ملی ایران در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
    22 ارديبهشت 1401
  • ویژگی نوآورانه «بله» برای جمع‌سپاری های مالی
    ویژگی نوآورانه «بله» برای جمع‌سپاری های مالی
    19 ارديبهشت 1401
  • خوش نام: سلام و تشکر از اطلاع رسانی شما دراین باره.

  • محمد سبزپوشان: سلام.
    ولادت پیامبر و راه اندازی سایت جدید مبارک باشد ...

  • محمد جواد حعفرزاده: امیدوارم با راه اندازی وب سایت جدید و توسعه خدمات، شرکت ...

برچسب‌ها

مسعود خاتونی مسعود خاتونی شرکت داده ورزی سداد سداد بام الکامپ سماح روابط عمومی اسناد خزانه اسلامی هیأت مدیره

محل شرکت

نقشه بزرگتر
محل شرکت

پیوندها

  • بانک ملّی ایران
  • شرکت پرداخت الکترونیک سداد
  • شرکت پارس تکنولوژی سداد (پارس)
  • بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
  • اینماد

شرکت داده ورزی سداد

شرکت داده ورزی سداد، با تکیه بر تجربه و توان تیم تخصصی خود، کوشیده ضمن تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در صنعت فناوری اطلاعات، یاریگر بزرگترین نهاد بانکی جهان اسلام، بانک ملی ایران، در ارائه سرویس های الکترونیکی به اقشار مختلف جامعه باشد. این شرکت آمادگی ارائه انواع خدمات در زمینه نرم افزارهای بانکی و غیربانکی، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح های زیرساختی (امنیت، شبکه و مرکز داده) در سراسر کشور را داراست.

  • تلفن: 88704858
  • دورنگار: 88703503 
  • آدرس: خیابان احمد قصیر (بخارست) نبش کوچه نهم پلاک 34

کلیه حقوق سایت برای شرکت داده ورزی سداد محفوظ است. 1401-1378

  • قوانین و مقررات 
  • دانلود نرم افزار 
  • پست الکترونیک 
  • RSS 
  • تماس