• پرتال داخلی سداد
  • پرتال آموزش
  • 1401/03/04
  • فارسی
  • English
شرکت داده ورزی سداد پشیرو در صنعت فناوری اطلاعات و ارائه انواع خدمات در زمینه راهکارها و نرم افزارهای بانکی ( مانند بانک ملی ایران ) و غیربانکی، انواع سرویس ها ، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح های زیرساختی (امنیت، شبکه و مرکز داده) ، مشاوره کسب و کار و بانکی در سراسر کشور
  • ارتباط با مدیرعامل
  • |
  • پیشنهادات و انتقادات
  • |
  • ارتباط با ما
  • |
  • درباره ما
  • |
  • اخبار
  • |
  • محصولات و خدمات
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت وجوه و خزانه
    مدیریت وجوه و خزانه
    بانکداری نوین
    بانکداری نوین
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های عمومی و ستادی
    سامانه های عمومی و ستادی
    پرداخت الکترونیکی
    پرداخت الکترونیکی
    پشتیبانی و امداد شعب
    پشتیبانی و امداد شعب

    محصولات و خدمات

    تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در ارائه خدمات نوین بانکی با تکیه بر محصولات و خدمات متنوع شرکت داده ورزی سداد

    مشاهده تمام محصولات و خدمات
    • مدیریت مالی و حسابداری
    • مدیریت کارت و حساب
    • مدیریت وجوه و خزانه
    • بانکداری نوین
    • سامانه های حج و عتبات
    • سامانه های عمومی و ستادی
    • پرداخت الکترونیکی
    • پشتیبانی و امداد شعب
  • |
  • پروژه ها

    پشتیبانی

    • سامانه قرعه کشی
    • سامانه مدیریت وجوه نقد و اوراق بهادار
    • سامانه حضور و غیاب
    • سامانه گنجینه
    • سایر پروژه ها ....

    تولیدی

    • بله شبکه اجتماعی پیام رسان (گفتگو+پرداخت)
    • سامانه چکاوک بانک ملی ایران
    • سامانه عتبات و روادید عراق (سماح 1)
    • سامانه بام(بانک اول من)
    • سایر پروژه ها ....

    توسعه ای

    • سامانه بینا
    • سامانه جامع حج تمتع
    • سامانه حقوق و دستمزد
    • سامانه دعاوی و حقوقی
    • سایر پروژه ها ....
  • |
  • صفحه اصلی
  • تاکید عضو هیأت عامل بانک ملی ایران بر پایداری و بهبود مستمر سرویس های فناوری اطلاعات و شبکه بانک در ایام نوروز
  • اخبار
  • صفحه اصلی
  • تاریخ خبر: 4 فروردين 1401
  • گروه خبر: اخبار سداد
  • تعداد کل بازدید: 341
  • تعداد بازدیدکنندگان: 299

تاکید عضو هیأت عامل بانک ملی ایران بر پایداری و بهبود مستمر سرویس های فناوری اطلاعات و شبکه بانک در ایام نوروز

عضو هیأت عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در بازدید از مجموعه شرکت های گروه سداد و خدمات انفورماتیک بر پایداری و بهبود مستمر سرویس های فناوری اطلاعات و شبکه بانک در ایام نوروز تاکید کرد.

به‌ گزارش روابط عمومی  شرکت داده ورزی سداد به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر علیرضا ماهیار با حضور در واحد عملیات، مرکز مانیتورینگ و نیز مرکز تماس و امور مشتریان، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عرض خداقوت به همکاران فناوری اطلاعات، بهبود خدمت رسانی مستمر و با کیفیت به هم وطنان عزیز به ویژه در ایام نوروز را خواستار شد.

 این بازدیدها از شرکت پارس تکنولوژی سداد در حوزه مرکز تماس زیرساخت های نوین بانکی و سامانه های اطلاعاتی بانک آغاز شد و سپس با بازدید از مرکز مانیتورینگ و امنیت، سامانه های بانکی و تسویه و نیز امور مشتریان شرکت داده ورزی سداد ادامه پیدا کرد.

در این بازدید، معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک در گفت‌وگو با مدیران بر افزایش تعداد همکاران کشیک جهت افزایش رضایتمندی و پاسخگویی مطلوب به مشتریان بانک تأکید کرد.

بر اساس گزارش ها در ایام نوروز به طور متوسط روزانه بیش از 2500 تماس ثبت و پاسخ داده شده است.

ماهیار با حضور در مرکز داده بانک و شرکت خدمات انفورماتیک از زیرساخت های کور و سوییچ بانک نیز بازدید و بر تلاش مضاعف برای پایداری سرویس ها علی رغم حجم بسیار بالای تراکنش ها در مقایسه با سنوات قبل و مطابق با الگوی رفتاری و نیاز مشتریان بانک تأکید کرد.

بر اساس آمار موجود، در روز 28 اسفندماه 1400 بیش از 100 میلیون تراکنش حسابی در بانک ملی ایران به ثبت رسیده که در مقایسه با سایر بانک ها از بیشترین سهم برخوردار بوده است.

همچنین در روز نخست فروردین ماه سال جاری، بانک ملی ایران میزبان بیش از 38 میلیون تراکنش حسابی و کارتی از طریق ابزارهای الکترونیکی بوده که در مقایسه با سال قبل رشد بسیار چشمگیری داشته است.

در خصوص آمار تراکنش های سامانه پایا نیز در روز اول و دوم فروردین ماه بیش از 10 میلیون حواله بر اساس سیکل زمانی تعیین شده انجام شده است.

آخرین بازدید معاون بانک ملی ایران از شرکت پرداخت الکترونیک سداد انجام شد. مرکز تماس شرکت پرداخت در تعطیلات نوروز در چهار شیفت کاری و با بیش از 60 همکار، پاسخگوی پذیرندگان و مشتریان بانک است که در این مرکز روزانه بیش از 2000 تماس و با میانگین انتظار کمتر از 15 ثانیه به ثبت رسیده است.

همچنین آمار تراکنش های پرداختی در پایانه های شرکت بیش از 10 هزار تراکنش در دقیقه بوده که نشان از پایداری مناسب سرویس ها در ایام نوروز است.

گزارش های به ثبت رسیده درباره اختلالات در مرکز تماس و مانیتورینگ شرکت نیز اکثراً مربوط به مناطقی است که با مشکل قطعی برق و عدم پوشش شبکه همراه یا اینترنت در اتصال کارتخوان کاربران مواجه بوده اند.

معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک در پایان ابراز امیدواری کرد که در سال جدید با تقویت همدلی و هم افزایی همکاران در واحدهای مختلف بانک، بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه انسانی خدوم و نیز مجموعه های دانش بنیان در راستای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سالی توأم با سلامتی و سرشار از خیر و برکت در بانک ملی ایران رقم بخورد.

تصاویر

به اشتراک بگذارید:

ارسال خبر توسط ایمیل

 
  •  لینک به این صفحه
  •  چاپ خبر

ما را از نظر خود آگاه نمایید:

 
دیدگاه شما پس از تأیید توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد.

گروه‌های خبری

  • اخبار سداد
  • اخبار بانکی و اقتصادی
  • اخبار فناوری
  • اخبار امنیت
  • اخبار مهّم
  • دیدگاه‌ها
  • تجهیز جایگاه های سوخت با کارتخوان های هوشمند بانک ملی ایران
    تجهیز جایگاه های سوخت با کارتخوان های هوشمند بانک ملی ایران
    1 خرداد 1401
  • جزئیات تازه از افتتاح مجازی حساب ارزی بانک ملی ایران
    جزئیات تازه از افتتاح مجازی حساب ارزی بانک ملی ایران
    31 ارديبهشت 1401
  • «بله»، یار درس و مدرسه
    «بله»، یار درس و مدرسه
    27 ارديبهشت 1401
  • راه‌اندازی شعب تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان برای نخستین بار در کشور و بانک ملی ایران
    راه‌اندازی شعب تخصصی شرکت‌های دانش‌بنیان برای نخستین بار در کشور و بانک ملی ایران
    26 ارديبهشت 1401
  • رونمایی از تازه‌‌ترین دستاورد شرکت پرداخت الکترونیک سداد در نمایشگاه صنعت نفت
    رونمایی از تازه‌‌ترین دستاورد شرکت پرداخت الکترونیک سداد در نمایشگاه صنعت نفت
    26 ارديبهشت 1401
  • بازدید دکتر فرزین از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران
    بازدید دکتر فرزین از اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران
    26 ارديبهشت 1401
  • حمایت از طرح‌های صنعت نفت، محور اصلی فعالیت‌های بانک ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
    حمایت از طرح‌های صنعت نفت، محور اصلی فعالیت‌های بانک ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
    25 ارديبهشت 1401
  • پرداخت اقساط کارت اعتباری به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه بام
    پرداخت اقساط کارت اعتباری به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه بام
    24 ارديبهشت 1401
  • حضور فعال بانک ملی ایران در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
    حضور فعال بانک ملی ایران در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
    22 ارديبهشت 1401
  • ویژگی نوآورانه «بله» برای جمع‌سپاری های مالی
    ویژگی نوآورانه «بله» برای جمع‌سپاری های مالی
    19 ارديبهشت 1401
  • خوش نام: سلام و تشکر از اطلاع رسانی شما دراین باره.

  • محمد سبزپوشان: سلام.
    ولادت پیامبر و راه اندازی سایت جدید مبارک باشد ...

  • محمد جواد حعفرزاده: امیدوارم با راه اندازی وب سایت جدید و توسعه خدمات، شرکت ...

برچسب‌ها

مسعود خاتونی مسعود خاتونی شرکت داده ورزی سداد سداد بام الکامپ سماح روابط عمومی اسناد خزانه اسلامی هیأت مدیره

محل شرکت

نقشه بزرگتر
محل شرکت

پیوندها

  • بانک ملّی ایران
  • شرکت پرداخت الکترونیک سداد
  • شرکت پارس تکنولوژی سداد (پارس)
  • بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران
  • اینماد

شرکت داده ورزی سداد

شرکت داده ورزی سداد، با تکیه بر تجربه و توان تیم تخصصی خود، کوشیده ضمن تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در صنعت فناوری اطلاعات، یاریگر بزرگترین نهاد بانکی جهان اسلام، بانک ملی ایران، در ارائه سرویس های الکترونیکی به اقشار مختلف جامعه باشد. این شرکت آمادگی ارائه انواع خدمات در زمینه نرم افزارهای بانکی و غیربانکی، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح های زیرساختی (امنیت، شبکه و مرکز داده) در سراسر کشور را داراست.

  • تلفن: 88704858
  • دورنگار: 88703503 
  • آدرس: خیابان احمد قصیر (بخارست) نبش کوچه نهم پلاک 34

کلیه حقوق سایت برای شرکت داده ورزی سداد محفوظ است. 1401-1378

  • قوانین و مقررات 
  • دانلود نرم افزار 
  • پست الکترونیک 
  • RSS 
  • تماس