فرم پیشنهادات/انتقادات

امام صادق علیه السّلام فرمودند: أَحَبُّ إِخْوَانِی إِلَیَّ مَنْ أَهْدَى إِلَیَّ عُیُوبِی؛
محبوب ترین برادرانم در نزد من کسى است که عیوبم را به من هدیه کند «یعنى خیرخواهانه، آنها را یاد آورى کند» اصول کافی، ترجمه کمره ای، ج 6، ص ۴۹۳

«ضرورت مشاركت تمام ذی نفعان در سازمان‌های امروزی مانند هوای تنفسی برای یك موجود زنده است» نیروی انسانی به لحاظ برخورداری از قدرت اندیشه، خلاقیت و نوآوری بزرگترین دارایی هر سازمانی محسوب می‌شود، چرا كه هر گونه بهبود و پیشرفت در سیستم‌های فنی و سازمانی توسط نیروی انسانی صورت می‌گیرد. این نیروی انسانی شامل تمام کسانی می شود که به نحوی با سازمان سر و کار دارند اعم از: مشتریان و كاركنان

نكات قابل توجه در ارائه انتقاد/پیشنهاد
  • تشریح كامل وضعیت انتقادی/پیشنهادی، تكمیل مشخصات شخصی به صورت كامل
  • ارائه راهكارهای عملی و اجرایی
  • ارائه دلایل منطقی برای تغییر وضعیت فعلی
  • برآورد كلی "هزینه - فایده" وضعیت پیشنهادی
  • ذكر منبع و روش اجرایی در صورتی كه پیشنهاد از سایر بانك‌ها یا موسسات مشابه اقتباس شده باشد
  • تفكیك انتقادها/پیشنهادها و ارایه هر عنوان انتقاد/پیشنهاد در یك فرم مجزا
  • انتخاب عنوان انتقاد/پیشنهاد به گونه‌ای كه واضح، روشن و دقیق باشد و با انتقاد/پیشنهاد همخوانی داشته باشد
پیشاپیش از همکاری شما کمال تشکر را داریم.
 اطلاعات ثبت کننده پیشنهاد، انتقاد یا شکایت
حداکثر 50 کاراکتر
حداکثر 50 کاراکتر  
حداکثر 30 کاراکتر
حداکثر 11 کاراکتر و به صورت 09123456789  
حداکثر 128 کاراکتر  
 مورد مراجعه حضوری یا تلفنی




در صورتی که تاریخ دقیق را نمی‌دانید نزدیک‌ترین تاریخ احتمالی را انتخاب نمایید.  
 اطلاعات تکمیلی




 دیدگاه مراجعه کننده
حداکثر 150 کاراکتر، اسامی را با خط تیره یا ویرگول از هم جدا نمایید.
حداکثر 1024 کاراکتر، شکایت خود را به تفصیل مرقوم نمایید.
حداکثر 1024 کاراکتر، نظر خود را به تفصیل مرقوم نمایید.