• پرتال داخلی سداد
  • 1397/11/29
  • فارسی
  • English
  • ارتباط با ما
  • |
  • درباره ما
  • |
  • اخبار
  • |
  • محصولات و خدمات
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت مالی و حسابداری
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت کارت و حساب
    مدیریت وجوه و خزانه
    مدیریت وجوه و خزانه
    بانکداری نوین
    بانکداری نوین
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های حج و عتبات
    سامانه های عمومی و ستادی
    سامانه های عمومی و ستادی
    پرداخت الکترونیکی
    پرداخت الکترونیکی
    پشتیبانی و امداد شعب
    پشتیبانی و امداد شعب

    محصولات و خدمات

    تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در ارائه خدمات نوین بانکی با تکیه بر محصولات و خدمات متنوع شرکت داده ورزی سداد

    مشاهده تمام محصولات و خدمات
    • مدیریت مالی و حسابداری
    • مدیریت کارت و حساب
    • مدیریت وجوه و خزانه
    • بانکداری نوین
    • سامانه های حج و عتبات
    • سامانه های عمومی و ستادی
    • پرداخت الکترونیکی
    • پشتیبانی و امداد شعب
  • |
  • پروژه ها

    پشتیبانی

    • سامانه قرعه کشی
    • سامانه مدیریت وجوه نقد و اوراق بهادار
    • سامانه حضور و غیاب
    • سامانه گنجینه
    • سایر پروژه ها ....

    تولیدی

    • بله شبکه اجتماعی پیام رسان (گفتگو+پرداخت)
    • سامانه چکاوک بانک ملی ایران
    • سامانه عتبات و روادید عراق (سماح 1)
    • سامانه بام(بانک اول من)
    • سایر پروژه ها ....

    توسعه ای

    • سامانه بینا
    • سامانه جامع حج تمتع
    • سامانه حقوق و دستمزد
    • سامانه دعاوی و حقوقی
    • سایر پروژه ها ....
  • |
  • صفحه اصلی
  • سامانه چکاوک بانک ملی ایران
  • پروژه‌ها
  • صفحه اصلی
  • گروه پروژه: مدیریت وجوه و خزانه
  • نوع پروژه:: تولیدی
  • تعداد کل بازدید: 30971
  • تعداد بازدیدکنندگان: 26131

سامانه چکاوک بانک ملی ایران

در زیرسیستم واگذاری: مشتری با در دست داشتن چک به یکی از شعب بانک ملی مراجعه می کند. شعبه واگذارنده چک، پس از اسکن آن، تصویر چک را به همراه اطلاعات مورد نیاز به سامانه منتقل کرده و پس از تایید شعبه، تصویرچک به همراه اطلاعات مورد نیاز در قالب یک پیام XML تولید شده و از طریق زیرسیستم مدیریت پیام به سامانه چکاوک بانک مرکزی جهت پردازش ارسال می شود. شعبه واگذارنده پس از دریافت پاسخ استعلام از چکاوک بانک مرکزی، عملیات حسابداری مرتبط با چک را انجام می دهد. در زیرسیستم چک عهده بانک: درخواست استعلام چک در قالب اطلاعات چک عهده دریافت می گردد و پس از تخصیص چک مربوطه به مراکز وصول و تعیین شعبه عملیاتی آن، بررسی اعتبار چک عهده انجام شده و پاسخ استعلام در قالب پیام به چکاوک ارسال می گردد. در صورتی که چک به هر دلیلی (مطابق با جدول علت رد چک) قابل پرداخت نباشد، پیام رد چک همراه با ذکر علت رد آن و در صورت لزوم همراه با اطلاعات گواهی عدم پرداخت چک به چکاوک ارسال می شود. زیر سیستم اطلاعات پایه: در این بخش فعالیت هایی که منجر به ثبت و اصلاح اطلاعات پایه سیستم می باشند آورده شده اند.
مشاهده سایت

کارکردها

  1. اجرای درخواست بانک مرکزی در خصوص پیاده سازی طرح چکاوک در بانک ملی ایران
  2. شفاف سازی و امکان نظارت متمرکز بر نحوه و حجم تبادل چک ها
  3. حذف عملیات حمل و نقل چک به صورت فیزیکی و یا انتقال اطلاعات مربوطه به روش های سنتی
  4. ارتقا امنیت با استفاده از گواهی دیجیتال (نماد بانک مرکزی)
  5. امکان رهگیری لحظه ای وضعیت چک های اشخاص

کاربران نهایی

  1. ادارات و شعب
  •    کارکردها   
  •    کاربران نهایی   
  1. اجرای درخواست بانک مرکزی در خصوص پیاده سازی طرح چکاوک در بانک ملی ایران
  2. شفاف سازی و امکان نظارت متمرکز بر نحوه و حجم تبادل چک ها
  3. حذف عملیات حمل و نقل چک به صورت فیزیکی و یا انتقال اطلاعات مربوطه به روش های سنتی
  4. ارتقا امنیت با استفاده از گواهی دیجیتال (نماد بانک مرکزی)
  5. امکان رهگیری لحظه ای وضعیت چک های اشخاص
  1. ادارات و شعب
مشاهده سایت
سوالات خود درباره محصول را اینجا مطرح کنید
به اشتراک بگذارید:
  •  لینک به این صفحه

ما را از نظر خود آگاه نمایید:

 
دیدگاه شما پس از تأیید توسط مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد.

گروه پروژه‌های مدیریت وجوه و خزانه

  • سامانه چک برگشتی و رفع سوء اثر
  • سامانه چکاوک بانک ملی ایران
  • سامانه مدیریت وجوه نقد و اوراق بهادار
  • سامانه اسناد خزانه اسلامی
  • سامانه ثبت آمار و اسکناس
  • برترین‌ها
  • دیدگاه‌ها
  • سامانه چک برگشتی و رفع سوء اثر
    سامانه چک برگشتی و رفع سوء اثر
  • سامانه چکاوک بانک ملی ایران
    سامانه چکاوک بانک ملی ایران
  • بله شبکه اجتماعی پیام رسان (گفتگو+پرداخت)
    بله شبکه اجتماعی پیام رسان (گفتگو+پرداخت)
  • سامانه بینا
    سامانه بینا
  • سامانه بام(بانک اول من)
    سامانه بام(بانک اول من)

برچسب‌ها

بام سماح حج و زیارت اسناد خزانه اسلامی حساب متمرکز بن کارت تجربه کاربری بانکداری شرکتی بانکداری خرد بانکداری اینترنتی

محل شرکت

نقشه بزرگتر
محل شرکت

پیوند ها

  • بانک ملّی ایران
  • شرکت پرداخت الکترونیک سداد
  • شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه ای سداد (پارس)
  • بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

شرکت داده ورزی سداد

شرکت داده ورزی سداد، مفتخر است با تکیه بر تجربه و توان تیم تخصصی خود، کوشیده ضمن تحکیم جایگاه و حفظ پیشگامی در صنعت فناوری اطلاعات، یاریگر بزرگترین نهاد بانکی جهان اسلام، بانک ملی ایران، در ارائه سرویس های الکترونیکی به اقشار مختلف جامعه باشد. این شرکت آمادگی ارائه انواع خدمات در زمینه نرم افزارهای بانکی و غیربانکی، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای طرح های زیرساختی (امنیت، شبکه و مرکز داده) در سراسر کشور را داراست.

  • تلفن: 88704858
  • دورنگار: 88703504
  • آدرس: خیابان احمد قصیر (بخارست) نبش کوچه نهم پلاک 34

کلیه حقوق سایت برای شرکت داده ورزی سداد محفوظ است. 1378-1397 ©

  • دانلود نرم افزار
  • پست الکترونیک
  • RSS
  • تماس